20 porumbei din crescatoria Carmazan Ioan

 20 porumbei din crescatoria Carmazan IoanDomnul Carmazan Ioan, multiplu campion national, peste 300 loc 1, loc 4 in lume la campionatul mondial Mira Portugalia (cel mai bun rezultat romanesc al tuturor timpurilor), ofera spre vanzare 20 porumbei din cei mai buni reproducatori ai crescatoriei. Linia de porumbei are la baza 4 orig. Vanbruane, 3 orig. Robert Venus, 2 orig. M. Rosens, 2 orig. Van Spitael, Erik Limbourg, Fam. Gyselbrecht, Van der Wegen, Wijnands, Theelen.
CLICK AICI pentru a vizualiza rezultatele si porumbeii publicati la licitatie.

57 comentarii |  14-01-2010 |  Fără categorie  
    1. 1
      14-01-2010
      ungureanuionut.sunphoto.ro 

       cine si-ar vinde cei mai buni porumbei???????????????????

      2
      14-01-2010
      lolik2001 

       cumpara cine vrea si cine are bani ,sar putea chiar sa reproduca foarte bine,dar tot la fel de bine sar putea sa nu reproduca nici un pui bun.daca eu as sti care porumbel e bun nici la zbor nu las mai baga.sanatate si numai bn ,bafta domnule libotean.

      3
      14-01-2010
      Baciu Liviu PH 

       e criza frate nu se mai tine cont/.,.,,.,.,

      4
      14-01-2010
      dinu victor 

       scump d-nule ,scump,fata de valoarea lor.

      5
      14-01-2010
      Razvan 

       E corect rau Carmazan,cel mai cinstit columbofil!

      6
      14-01-2010
      voiajor_bz68 

       Inteleg ca este vorba de 20 dintre cei mai buni reproducatori de care dispune domnia sa in crescatorie la momentul actual. Asta nu inseamna nici pentru mine ca l-am apucat pe Dumnezeu de picior, nici faptul ca sunt crescator de gaini renumite.
      Oricine poate vinde, oricine poate cumpara, oricine are semne de intrebare poate cere lamuriri, dar cu siguranta semnele de intrebare sunt mai mari decat orice buna intentie sau propria hotarare.
      Ma gandesc daca voi vinde vreodata, sau daca voi lua asemenea decizie. Se prea poate daca sunt nevoit sa procedez ca atare sa cer o derogare, pe moment. Nu de alta, dar Dumnezeu a creat lumea in timp record, unii vad ca vor sa bata orice record.
      Asta fiind spuse, nu cunosc personal columbofilul, am urmarit de-a lungul timpului rezultatele si comentariile, interesante sunt aspiratiile si de neinteles suspiciunile, fara acea traditionala vorba romaneasca: “Daca e gratis, sa mi se dea totul, daca nu, sa-i fie rusine si promit ca-l fac de rusine !”.
      Iar imi sporesc urarile de bine cu injuraturi, Asta da campanie!

      7
      14-01-2010
      ionutz 

       astia is tot aia de anul trecut?

      8
      15-01-2010
      ady 

       sunteti praf…omu vinde pui tardivi,din matca lui chiar nu intelege ti???daca ati intelege ati fi mai sus in clasamente

      9
      15-01-2010
      florin 

       fiecare e liber sa faca ce vrea asa ca nu-i nimeni obligat sa cumpere …asa ca..si daca va uitati in clasamente uitativa ce rezultate are an de an numai in top ..o zi buna

      10
      15-01-2010
      Cristian Chirasnel 

       Dl administrator cerd ca ar fi bine sa precizati ca acest loc 4 la la Mira este din acei porubei care au participat la pariu. Pentru ca pe total calasament cel mai bun loc al Romaniei este loc 19 pe care il are Coman Florin Catalin , porumbel care a sosit inaintea acestui loc 4 dar nu a fost cotat la pariuri. Va rog verificati.

      11
      15-01-2010
      sergiu-vs 

      O persoana care vinde porumbei buni cu rezultate pe masura,nu poate vinde si “EXPERIENTA” ! (Nu vorbesc neaparat in cazul de fata)

      12
      15-01-2010
      gaby tipeanu 

       Domnule Carmazat va rog revizuiti rezultatele trecute mai sus. Dumneavoastra a-ti concurat in FRC ! FRC-ul are si Campionat Intercluburi unde se iau punctajele numai dupa Club,dar pentru Campionatul National si pe Bucuresti nu !!! Ce a-ti trecut in rezultatele de mai sus sunt numai rezultate obtinute la categoria INTERCLUBURI !!!!
      Intercluburi , NU BUCURESTI !!!. Sa fim bine intelesi. Practic acele rezultate sunt obtinute cu punctaje numai dupa CLUB. Nu mai scrieti rezultate Bucuresti ! Pentru rezultate Bucuresti : http://www.predescu.ro clasamente 2009 SINTEZA_NATIONAL_CRESCATORI/
      _SINTEZA_NATIONAL_PORUMBEI/ . In noua federatie ,adica FCPR unde am inteles ca a-ti plecat puteti ajunge foarte usor Campion National si cu aceste rezultate luate dupa club tinand cont de valoarea clubului dumneavoastra . Si probabil daca o sa aveti aprobarea conducerii anul acesta poate faceti ceva la palmares pe national luand si rezultatele de la noi din 2009 . In FRC e cam greu sa prindeti primii trei. Am intervenit pentru ca doresc sa fie imformati corect cei care citesc pe aici. Numai bine !

      13
      15-01-2010
      gaby tipeanu 

       Nu contest valoarea porumbeilor domnului Carmazan,dar hai sa fim corecti atunci cand vrem sa vindem sau sa ne prezentam porumbeii. Numai asa putem sa ajungem credibili in Columbofilia Mondiala.

      14
      15-01-2010
      cezar 

       cu respect pentru indelungata activitate,as vrea ceva informatii despre cei 4 VANBRUANE.succes in 2010…..sursa,pedigree….cu respect…

      15
      15-01-2010
      Ungureanu Bogdan 

       Multumesc d-lui Tipeanu Gaby pentru toate informatiile corecte , a reusit sa ne scoata din ceata daca urmaream numai anuntul fara sa stim si alte detalii. In fiecare club este un campion si cei care cumpara vor ceva mai mult, cel putin un campion zonal sau national, se vede ca aici nu este cazul si este vorba despre un campion de club. Eram interesat sa iau ceva Van Bruene, Rossens dar acum ma abtin afland mai multe amanunte.

      16
      15-01-2010
      costel 

       cu respect ptr.dl carmazan daca sant buni porumbei de cei vinde

      17
      15-01-2010
      Alexandru Florin 

       Aceasi intrebare o am si eu care este scopul vanzarii?

      18
      15-01-2010
      daniel 

       Publicitar fiind scumpii multii prefera sa cumpere puii din ei sau…… Viata destul de scumpa in Bucuresti

      19
      15-01-2010
      daniel 

       Un lucru este sigur mult succes la MOSCOVA 2010 fiinca face parte tot din panoul publicitar

      20
      15-01-2010
      Nano 

       DE BUNI CE SUNT PE CLUB ! CE MOSCOVA TOT VORBITI ACOLO CU SOSIRI DE DEMIFOND !

      21
      15-01-2010
      sergiu clau 

       Daca facea familia Sotir o licitatie sincer sa fiu era bataie care sa-i cumpere porumbeii, au fost zburatori adevarati care au batut tara si Bucurestiul, din licitatia asta ce sa cumperi. E greu la Bucuresti.

      22
      15-01-2010
      Filme 

       Unul mai bun cu rezultate intradevar bune si obtinute in concucurenta de ce nu face o licitatie sa avem ce cumpara ?

      23
      15-01-2010
      Va salut 

      Ma asteptam sa-i cumpere colegii din club daca acest columbofil este campion pe club si nicidecum pe Bucuresti.

      24
      15-01-2010
      Alexandru Florin 

       12 si 13 multumim pentru aceste amanunte care nu aveam de unde sa le stiu acum am citit .

      25
      15-01-2010
      ion 

       FRATILOR NU VA LASATI DUSI CU PRESUL ,CARMAZAN NU ARE PORUMBEI ASA DE BUNI CAUTATI PRIN CLASAMENTELE PE DE UNDE VRETI VOI SI O SA VEDETI CE PALMARES A AVUT SI ARE .LA CARMAZAN PORUMBEI SCUMPI DAR NU PREA ZBURATI NUMAI NUMELE DE EI, ASTA ESTE EL .OARE DE CE VINDE PORUMBEII CEI MAI BUNI ZIS CEI MAI BUNI ?DESCHIDETI OCHII MARI CIND CUMPARATI PORUMBEI DE LA CRESCATORI

      26
      16-01-2010
      ungureanuionut.sunphoto.ro 

       pt adi de la poz 8 tu unde esti in clasamente???????

      27
      16-01-2010
      stancescu_iacob 

       nu cumparati fratilor am pe cineva care a luat 40 de bucati de 2 ani de la el si nu are rezultate cu 120 mil

      28
      16-01-2010
      geo 

       Domnul Ioan Carmazan -regizor [ profesor universitar ] s-a ghidata in cariera dansului de columbofil dupa doua aspecte foarte importante:

      1- nu colectioneaza porumbei !

      2- un porumbel bun trebuie vandut pentru a intretine restul coloniei de porumbei.

      p.s.- cei care-l criticati vehement referitor la pozitia dansului in clasamentele nationale ar fi mai indicat sa va expuneti voi rezultatele innaintea criticii!

      29
      16-01-2010
      daniel 

       Nenea Geo daca nu colectioneaza porumbei de-ce a luat din Belgia si uitat sai plateasca si de la nume celebre?deci sa intelegem ca nu este un colectionar?In organizarea concursurilor de Moscova este implicat?Au fost concursurile Moscova reale?.Numarul cit mai multe de premi si la concursuri de 1400 si de km nu inseamna tot a colectiona?

      30
      16-01-2010
      basescu 

       Spune d-le caz concret ce afirmi este nefondat. Cand a uitat sa plateasca ?

      31
      16-01-2010
      PAVEL Doru 

       Pentru sergiu clau
      Aveti mare dreptate vis-a-vis de afirmatii privind valoarea porumbeilor regretatului profesor ION SOTIR.
      Din datele mele marea majoritate a exemplarelor au ajuns la dl. Ilie PUF.

      32
      16-01-2010
      IONUT 

       PORUMBEI DE VARF A-I DOMNULUI SOTIR SINT APROAPE TOTI LA OPREA FLORENTIN, PORUMBEI CARE SANT LA BAZA CRESCATORIEI OPREA .

      33
      16-01-2010
      Stanila Marian 

       asta e, unii sunt tari pe internet, altii cu porumbeii, eo nu iau apararea la nimeni, nici macar nu-l cunosc personal pe dl Carmazan, dar ce este de valoare este, si nu exista doar un singur campion, nu are cum sa fie unu si acelasi mereu, daca ar fi asa, sportul nostru mult iubit ar deveni monoton, si nu ar mai concura nimeni, si s-a specificat ca vinde dintre cei mai buni, nu cei mai buni, vai de voi ”cateiilor”….sigur sunteti de-ai lu Geaoana, si carmazan e ”basescu”….care : ” v-a ciuruit…..un fleac;):))”…vai de voi…daia nu iese nicodata Romania in fata, pe nici un plan…ca se gasesc catei dastia….cu stima un incepator al columbofiliei…bafta!!!

      34
      16-01-2010
      leafu 

       din intamplare cunosc o fapta urata a d-lui carmazan in urma cu 5-6 ani la un zbor de moscova concursul sa tinut 2 sapt.parca in a 8 zi de concurs si a 9 unui prieten ii venise 2 porumbite.omul bucuros sa dus la sediul asociatiei unde afla de la nea carmazan ca concursul a fost anulat .nea carmazan nu avea nimic venit acasa atunci si nu putea da premiul unui strain asa ca la anulat.sa scape de gara omului iau dat chiar si diploma dar fara concurs.frumos nu???tot un incepator.

      35
      16-01-2010
      daniel 

       Daca iti spun eu numele la care si cum sa intimplat povestea adevarata poate nu o-sa crezi,cred ca este cel mai bine s-al suni pe Desmet Matthys sal intrebi(in jur de 28 de porumbei),sau pe fosta patroana de la magazinul fabrica Haspeslagh(Belgia) la care dl,Carmazan a uitat sa plateasca 3000 de euro produsele care le-a luat si in plus a facut si inundatie in casa respectiva fiinca a fost cazat la ei.Cred ca cel mai sigur ceri parerea lui dl.Carmazan sa vezi cum este varianta lui si dupa suna in belgia si ceri si varianta lor si eu sper sa am dreptate la ce afirm.Nenea Basescu eu cind afirm ceva nu afirm din auzite am vorbit cu respectivi.

      36
      16-01-2010
      Dorel AL 

       Nu a-ti inteles ca omul nu-si vinde cei mai buni por. ci vinde produsi din cei mai buni por. din matca lui.De ce nu cititi mai intii si pe urma sa sariti cu comentariile. D-le Leafu eu nu cred ca un singur om poate anula de la el putere un concurs, mai ales de Moscova,cred ca au fost si alti factori la mijloc.NU vreau sa-l laud pt. ca nu-l cunosc dar aduceti-va aminte ca in anul gripei aviare personal s-a implicat si a realizat un zbor de exceptie cu lansare de pe Marea Neagra. P.S. Noi romanii avem obiceiuri foarte condamnabile uneori; aruncam de multe ori cu noroi in cine nu trebuie.

      37
      16-01-2010
      basescu 

       Imi cer scuze daca credeti ca este cazul dle Daniel. Am ramas fara cuvinte .

      38
      16-01-2010
      Damian 

       Foarte urat din partea dlui Carmazan .

      39
      16-01-2010
      boomerang 

       Inainte de a spune ceva rautacios la adresa unui om trebuie cel putin zic eu al cunoaste . Sau sa aiba rezultatele domnului Carmazan . Asa k valoarea morala a multora dintre noi lasa mult mult de dorit . Dak nu ar exista rautatea si invidia COLUMBOFILIA ROMANA ar fii departe . Respect domnului Carmazan. si tuturor colegilor columbofili care gandesc la fel.

      40
      17-01-2010
      geo 

       ma rog, nu stiu de ce il ”freaca” pe roman tot timpul grija de ce face altul! probabil ca sa nu ne pierdem identitatea de roman sau poate o frustrare il macina in adancul sufletului sau o invidie pornita din mania si din dorinta de a face rau pentru a se simtii bine!
      romani fiti mai buni si veti avea de castigat enorm in viata!

      41
      17-01-2010
      daniel 

       Nenea Geo spunemi si mie te rog ultima organizare Moscava-citi porumbei au fost in concurs? cit sa platit de bucata(porumbel),ce fel de marca masina si care este consumul la 100/km?citi km sint rutier Bucuresti -Moscova tur-retur?.Multumesc mult.

      42
      17-01-2010
      dinu victor 

       ca venii vorba de moscova,cu ceva luni in urma cineva cu numele pepino,va atragea atentia de minciunica numita moscova,toti au sarit pe el ca de le parea rau de campioni de moscova ,carmazan si cu zavate le-au luat cate 20 roni de pasare x 220porumbei poate memoria ma inseala dar cam asta ar fi nr. un mic picnic de dumineca s-au iti poti cumpara o centrala etc. iar domnul costea alexe publica poze la greu cu campioni de la moscova cu toate ca fusese atentionat ca totul este o facatura,acum se da fata mare pe alte ,,meleaguri,, in fine pepino ar merita multe scuze de la toti catelusii si sa ………………….o sa revin

      43
      17-01-2010
      anonim 

       nu va suparati, unde sunt porumbei publicati de Dl Costea Alexe?, eu nu am vazut nici unul din ai Dlui Carmazan. Si din cate imi aduc aminte el a spus ca asteapta de la DL Zavate un film cu lansarea, care nici in zi de azi nu l-a primit… vorbesc ca il cunosc bine pe dl Costea. Si dle dinu victor vorbiti urit fara sa-l cunosteti pe dl Costea. Eu zic ca el a facut bine ca a publicat acel clasament si porumbei,chiar de sunt reale chiar de nu, omul si a facut datoria.
      Iar cea cu fata mare cred ca sariti calul, parca am trai in jungla si ne jignim la greu. Cred ca trebuie sa mai mergem la revizuirea codului bunelor maniere, NOI toti COLUMBOFILI.

      44
      17-01-2010
      adita 

       cred ca il vinde pe acela cu clema gresita ……………….gresita

      45
      17-01-2010
      calin 

        Domnule Carmazan, ne povestiti si noua celor mai tineri de zborul de la Barcelona ala din ani ’90.

      46
      18-01-2010
      dinu victor 

       anonimule nu-mi rastalmacii vorbele,daca vrei sa stai de vorba cu mine ,suna la0724 301 385,sa punem lucrurile la punct si o sa vedeti ca treaba cu calul este valabila pentru alti.hai curaj poti da si bip,

      47
      18-01-2010
      dinu victor 

      hopa,maiestre cand porumbeii vostrii,poposeau pe la noi,asa este ca veneau acasa cu biletele la picioare din DB ,codul bunelor maniere,anonimule,anonimule,anonimule,asa o sa ramai ,acum ti-am taiat tot curajul sa mai suni.

      48
      18-01-2010
      anonim 

       salut.
      haideti sa va spun eu cum sta treaba cu domul DINU VICTOR alias PEPINO din Braniste DB.
      nu mai critica alti columbofili ,nu ca le iau lor apararea pt ca nu le-o iau ,doar pt k nu esti tu in masura sa o faci.de ce spun asta :
      in anul 2007 era presedinte la club si avea destui membrii……..a reusit sa inlature un grup de persoane(si stie bine despre ce persoane vorbesc ) din simplu motiv ca nu se mai vedea in clasamente….(recurgand si la anumite “giumbuslucuri” pt a-i inlatura).odata cu plecarea lor s-a cam destramat clubul (si alfa ca ne merge bine,doar ai vazut asta).
      in prezent domnule pepino din cate stiu eu in clubul “tau” mai esti dumneata ,Ghetu si Marina(fica ta).
      cum poti domnule sa acuzi tu pe cineva de smecherii cand iti aduci aminte cum ne prosteai si cu bani si cu …si cu ….chiar daca domnii mentionati de tine au facut …macar ei se vad undeva ,si se vad chiar bine .tu nu te vezi nicaieri si mai ai si tupeul sa acuzi .macar daca aveai cu ce sa faci fata dar cum bine stii k nu ai cu ce , cand tu curcesti porumbeii cu voiajori standard ,cum de ai acest tupeu sa acuzi pe cineva care are intradevar porumbei.toata lumea fuge de tine pentru ca stie ce fel de om esti .
      imi pare rau ca unii care chiar daca au furat dar au adus ceva pentru Romania sa fie acuzati de un “NEICA NIMENI” de care nu a auzit nimeni .
      nu te mai da ce nu esti ,lasa adevaratii oameni care au dreptul sa critice sa o faca. tu vezi-ti in continuare de “campionii” tai si curceste-i k poate faci vre-o rasa de agrement.nu mai da cu “mu_i in fasole” ca ai facut-o destul.imi pare rau ca a trebuit sa cititi asta dar vreau ca lumea sa-l cunoasca pe asa zisu pepino .cu stima un anonim

      49
      18-01-2010
      petca aurelian 

       RUSINE DOMNILOR!ASTA E,ASTIA SUNTEM NOI ROMANII;PACAT DE ACEST “SPORT” SI DE CEI CE IUBESC CU ADEVARAT PORUMBEII,COMPETITIA,DREPTATEA,…..

      50
      18-01-2010
      dinu victor 

       asa este ai dreptate.vorbea-i de bune maniere te-ai facut de ras.

      51
      18-01-2010
      dinu victor 

      eeeee,pentru ca nu vrei sa raspunzi la telefon,hai sa-ti demontez minciuneleleeeee.in 2007,nu am inlaturat pe nimeni,au plecat ca au fost prinsi de nesimtire si sa nu mai zic cu mata in sac[adica stiau ca am aflat ca mai intepau cateodata banda cu pixul cand nu eram eu si ghetu acolo]stiau baietii cei asteapta asa ca au fugit cu por. la targoviste.nu ma vedeam in clasamente,minciunele,pai in anul acela am fost singurul din club care am avut la mare fond porumbel in expozitie,baietilor le-am dat cupe dar nu prea facuse vreo cat.asta ca sa-ti inghiti vorbele mincinoase,ceasurile constatatoare au fost luate pe banii mei,si a-ti dat cand ati avut ,am adus masina sa se inbarce la branistea pui toamna dar ce sa imbarce gainile,ca tot spune-ai de standard.va prosteam cu banii,eu nu v-am facut asa dar daca voi spuneti asta eu va las sa fiti cum spuneti ca erati,s-au santeti in continuare, este treaba voastra,iar in chestia cu vazutu stii destul de bine ca nu imi place sa ma laud cu porumbeii,dar pentru tine,www tara barsei porumbel.ro,si eu si ghetu cred ca am stat cu fruntea sus anul asta mai ales ca am concurat intr-o super selecta companie.in alta ordine de idei eu nu am injurat pe nimeni,voi pe la toate colturile,rusinica d-nule anonim,apropo unde erati la saveni cu pui ca cresc eu standard ,vedeti cum ma faceti sa zic ca ati plecat cu coada intre picioare cu fierea varsata in gura si negrii la fata,deeee,.in fine sunt multe de spus dar ………….apropo cand reusiti sa imbarcati s-au sa zburati un campionat pana la capat ,chiar si cu surubelnita la junior.cat despre mine ,stati linistiti,de cand am scapat de voi,binenteles cu acordul vostru si chiar multumesc si-l felicit pe cel cu ideea,am reusit sa am o masina de 3600si una de 1600porumbei asta va deranjeaza ,de ce are altul succes si voi nu,pai este simplu;fara minciuna ,egoism,prostie ,rautate,invidie,multa exigenta,astea lipsesc nu numai tie,m-ai multora dintre voi iar daca le-ati folosii credema ca ar fi OK.UITATE LA TINE STAI PITIT SUB UN PSEUDONIM ,NU RASPUNZI LA TEL. NICI NU AI CURAJUL SA SUNI, VORBA LUI GHETU,,BARBAT CU FUSTA,,eu chiar am vrut sa ingropam totul si sa va iert pentru aiurerile care le inventati ,dar este clar,timpul imi va da dreptate ,dealtfel ce am spus s-a adeverit 3 au facut poc urmeaza inca 2 anul asta.asa este anonimule?

      52
      26-01-2010
      nutzu 

       orice om are si bune si rele ,ce vreau sa spun cu asta este ca , orima data sa ne uitam la noi si sa vedem daca santem buni crescatori sau nu ,este foarte usor sa arunci cu noroi dar sa primesti tu un pumn de noroi in fata este mai greu,sant consatean cu dl Carmazan si pe aceasta cale vreau sa ai multumesc pt aportul adus sportului cu porumbei din orasul Bocsa Caras severin datorita lui anul acesta am o femela locul 2 national la general tineret care mai participa si la expo europeana din polonia si germania.de la dl Carmazan a ajuns la noi in BOCSA un fiu din RAJ ..fost campion nat.la demifond si totodata si bunicul femelei mele.ai multumesc

      53
      30-01-2010
      Rpi 

       Am fost tras in piept de carmazan cu porumbei cu pedigre de fond,mare fond si iei zburau foarte bine la viteza nici decum la fond,sau pierdut toti cind am trecut cu ei de 550 km sint multi crescatori care au muscato dar asta e viata.

      54
      05-02-2010
      Timis 

       Are dreptate ce spune,au loato multi, de la carmazan nu aud vriun crescator spunind ca a facut rezultate de virf cu porumbei de la Carmrzan poate pe viitor vor face.RUSINICA.

      55
      22-02-2011
      alexandru 

       domnul carmazan si ceilalti hhhhoti mai bine near spune cum sta treaba cu porumbeii care iar fi vindut in 1992 dela inbarcarea pentru ;;;;;;barselona ””’oare porumbei carei vinde el se trag din aceia /// cit despre concursurile de moscova saude prin sat canar fisingur care le organizat deci domnu zavate ioan in cirdasii cu carmazan si multii alti inbarcau porumbeii sii vindeau la cunostintele luii zav din ukr ce nui cumpara nimeni le dadea drumu si noii prostimeea ii asteptam acasa /////astea au fost toate zborurile organizate de comandantu dela siret zavate

      56
      05-03-2011
      cristiandior 

       cinei prost sa cumpere ? scuze carmazane?

      57
      12-01-2012
      Sotir Mihaela 

      Porumbeii tatalui meu au fost furati in timp ce noi organizam inmormantarea.Fosta concubina a tatalui meu impreuna cu un domn de la asociatie pe care nu stiu cum il cheama i-au luat pe toti in timp ce noi eram la cimitir.Ma intreb ce-ar fi spus tata despre acest gest lipsit de respect fata de el ca om si fata de munca si pasiunea lui de-o viata.Mihaela Sotir.

    Opinia dumneavoastra conteaza!


     Nume (necesar)


     Email (necesar)


     Website (optional)