Plan de zbor A.C. Voiajorul Iasi Fond + Maraton
In urma intilnirii avute intre delegatiile asociatilor judetene IASI, PIATRA NEAMT, BACAU, din data de 28.02.2010, sa votat planul de zbor pentru anul competitional 2010.
F O N D
-Asociatia Organizatoare este Asociatia Columbofila Iasi pe perioada 2010-2015.
Km cu aproximatie
-29*05*2010 – Lublin 580-600
-12.06 – Garwolin 680-700
-26.06 – Lublin 580-600
-10.07 – Varsovia 730-750
-24.07 – Varsovia 730-750
-07.08 – Varsovia 730-750
M A R A T O N
-26.06 – Elblag * 960-990
-10.07 – Gdansk * 1000-1030
-31.07 – Gdansk * 1000-1030
* = lansari incepind cu orele 09:00
Mai multe detalii gasiti la http://acvoiajoruliasi.dublu.ro/ sesctiunea ETAPE 2010 .
Trimis de Murariu Dragos – IASI




































e bn
asociatilor judetene IASI, PIATRA NEAMT, BACAU…cum adica??? Dar Botosaniul si Suceava unde sunt???nu in aceeasi zona de maraton??? De ce ati desfiintat si nu mai vreti sa zburam Berlin??? Era o etapa care putea deveni o traditie…
Ce? nu era destul de lunga, sau ce??? :D
curios planul de maraton….probabil s au schimbat zonele,iasi bacau,neamt nu mai sunt in zona cu suceava si botosani?lansari incepand cu ora 9…..si terminand cu 15-16-17???distractiv…..
maratonul se zboara la comun cu botosani si suceava, etapele respective. berlinul este o etapa care se zbura la FRC, nu s-a zburat de crescatorii de la fcpr niciodata. acest plan s-a hotarat pe o perioada de 5 ani.
Un raspuns d-lui Buneanun Radu: etapele de maraton se zboara impreuna cu Botosani si Suceava!
Pt andrei ,ar trebui sa te interesezi mai bine cu zborurile la Berlin de la FCPR pt ca au fost, dr poate nu erai tu membru si de asta nu stii a fost in anul 2007 zbor la Berlin.
Felicitari !!!!
Aveti etape de maraton adevarate.
Mult succes in noul an.
FELICITARI CONDUCERII ASOCIATIEI IASI PENTRU PLANUL DE ZBOR LA FOND MIC SI LA FOND MARE.
DIN PUNCT DE VEDERE PERSONAL,PLANUL LA MARATON ESTE MAI PUTIN BUN PENTRU IASI SI BACAU, PRIVIND ZONA NOASTRA IN CARE EVIDENT INTRA SI BOTOSANIUL SI SUCEAVA, CRED C-AR FI MAI CORECT AVIND IN VEDERE DISTANTELE SUCEVENILOR SI A BOTOSANENILOR CARE NU CRED CA DEPASESC CU MULT 900KM(GDANSK) SI PENTRU IASI,BACAU DISTANTELE SUNT DE 1030-1080KM,(GDANSK) CRED CA AR FI MAI ECHITABIL CA LANSARILE SA FIE LA ORA 12.00, SA SE FACA CLASAMENT PE CENTRE DE IMBARCARE SI SA SA NU FIM OBLIGATI SA LUAM PUNCTAJE DIN CLASAMENTUL GENERAL,ETC.
SUCCES IN 2010.
plan de zbor AL ASOCIATIEI SUCEAVA PENTRU ETAPELE DE MARATON
-26.06 – Elblag -
10.07 – -Elblag
31.07 – Elblag
LANSARI LA PRIMA ORA -5- 5,30
domnilor maratonisti pe cei din suceava si botosani i- ati intrebat daca sunt de acord cu planul asta de zbor ?? pt ca si ei intra in aceasta zona!!!!!!!!! la barcelona se zboara cu diferente de distante de peste 200 de km …si nu se mai plange nimeni…ce tot va feriti de berlin?
felicitari,intodeauna in nordul moldovei sa pus punctul pe fonduri si maratoane ce va plac voaua cel mai mult,succes anul acesta si sper sa nu mai aveti parte de etape cum ati avut anu trecut cu ploi etc…
DOMNULE MARIUS TUNDUC VA ROG SA VA AUTOSESIZATI CU PRIVIRE LA PLANURILE DE ZBOR APROBATE SI STABILITE PE PERIOADE DE 5 ANI DE UNELE ASOCIATII FARA A CONSULTA MACAR CEILALTI PARTENERI DE ZBOR DIN ZONELE DELIMITATE DE DUMNEAVOASTRA
IN CAZUL DE FATA JUDETELE IASI, PIATRA NEAMT, BACAU HOTARASC PLAN DE ZBOR PE PERIOADA DE 5 ANI FARA A CONSULTA JUDETELE SUCEAVA SI BOTOSANI ACESTE JUDETE FIIND NET SUPERIOARE SI CA NUMAR DE MEMBRII CAT SI AL NR. DE PORUMBEI
VA MULTUMESC
Pentru unii din partea de jos a Moldovei este destul de mult la Berlin – peste 1200 km , iar altii precum cei de unde se agata harta in cui au cu putin peste 1000 km. In 2007 FCPR -ul nu a avut pe Moldova la maraton etape la BERLIN , doar unii dintre membri au zburat la BERLIN cu cei de la FRC [ Radauti + Dorohoi si o parte din Botosani ]
Maratonul se va juca cu toata gruparea [ sv + bt + is + pn + bc ] . iar etapele de maraton sunt etape de peste 800 km si de cel putin 2 zile , asa ca lansarile se vor face incepind cu ora 09:00 deoarece cei din BT + SV [ unii ] la etapele de GDANSK au in jur de 900 km iar cei din IS au si peste 1030 – 1040 km . Prin anii 2007 sau 2008 , nu retin exact , SV la un zbor de Gdansk au avut pasari in prima zi si au si inchis clasamentul , cu lansare la ora 05:30 . asa ca lansarile intirziate dau sanse tuturor columbofililor .
Domnilor , etapa de Barcelona este un concurs international , asa ca cei care vor sa joace joaca fara sa se uite la diferentele de distanta , pe cind la noi Berlinul ar fi o etapa de cel mult maraton zonal . Cartile au fost facute la sedinta din 20 – 02 -2010 , acolo s a votat , majoritatea voturilor , iar in cazul nostru ar fi 3 din 5 voturi . Pentru Berlin ar putea sa se infiinteze un seminational si am putea juca toata jumatatea tari in sus , ar fi o ideie .Dar se pare ca nu este agreata de cei din vest , zic poate , nu se stie .
Domnilor din Iasi, Bacau si Neamt..pai chiar nu va este rusine??? Am vazut anul trecut cati ati participat voi la ultimele maratoane, va numaram pe degete, voi ar trebui sa cereti parerea celor din Suceava si Botosani, care vin si formeaza majoritatea de crescatori si de pasari, voi va dati seama cati crescatori zboara din Suceava(s-au unit cu Voiajorul Radauti)+ Botosaniul..si voi stabiliti etapele??si orele de lansare???ar trebui sa va vedeti lungul nasului,,,
Plan de zbor pentru maraton pentru Suceava, Botosani, Iasi, Neamt si Bacau:
-Elblag – 26.06.2010 – lansare la 10,00
-Gdansk -10.07.2010 – lansare 09,00
-Berlin – 31.07.2010 – lansare dimineata la prima ora.
Cine are porumbei de maraton si nu de fond de o zi cred ca o sa-si vada aici valoarea.
Si inca o problema. Nu s-a semnat nici un protocol, deci planul pentru maraton nu este valabil.
Berlinul ar fi cea mai buna varianta si pentru Bacau unde ar avea aproximativ aceeasi corectie ca si la Gdank, iar distantele ar fi relativ echitabile pentru toti crescatorii(maxim 120 km intre toti crescatorii). Zburati maraton nu fond de o zi.
S-a ajuns de rasul curcilor: ZBURATI 700 KM CU PUII SI 800 CU MATURII!!! Nu mare baci???
Stati linistiti, ca planul de zbor pentru maraton este inca in stadiul de proiect si evident ca si cei de la Suceava si Botosani au participat la negocieri, nu la Neamt, prin negocieri telefonice,
Berlin o ideie f.buna, deoarece se mai regleaza oarecum distantele.
S-a votat planul,asta e foarte bine,dar sunt foarte curios sa aflu de ce in unele zone nu se pune accent si pe viteza-demifond?cei tineri si incepatorii ce pretentii pot sa aiba+de asta daca ma uit pe harta unele judete sunt net favorabile fata de altele,iar cunoscatorii stiu ce zic,spun asta fiindca am prieteni din Neamt,care sunt sceptici in ce priveste rutele alese,dar un lucru e cert…minoritatea se supune majoritatii.Bafta multa fratilor!
bai stati linistiti ca voi la iasi aveti 2 cosuri de porumbei pt maraton bacaul cam tot asa iar la neamt sunt cativa crescatori sare merita respect,nour bejinariu,petrache restul varza.asa ca nu mai faceti voi planul de zbor la maraton ca nu reprezentati nimic.suceava si botosani sunt forta .cu cati porumbei ati venit anul trecut la ultima etapa de maraton?
Foarte dificile zborurile…Mult nororc tuturor participantilor
bai murariu tu care starnesti c….tul ai vreo norma la maraton?sa vb marza ,mandric ,sava si tu vezi-ti de treaba ta.
berlinul dezavantajeaza complet neamtul si bacaul.Daca trageti sageti din berlin catre piatra neamt bacau onesti(care cred ca e cel mai dezavantajat)si alte localitati veti vedea ca porumbei trebuie sa treaca pe deasupra muntilor ca sa nu piarda timp,asa ca multi inconjoara munti si intra pe undeva prin localitatea siret deci inconjoara foarte mult.Planul asta mi se pare foarte bun pt ca se poate clasa la 3 categori:fond , mare fond ,maraton.orcum e destul de greu,daca o sa fie catastrofele de anul trecut k la zborurile teraspol 1 si Suwalki I e greu sa se indeplineasca planul.
cine a organizat in 2007 etapa de berlin la fcpr? suceava nu cred ca a organizat
Gruparea este din 5 judetze ; intodeauna 3 contra 2 catiga, deci suceava si botosani merg unde vor cei de jos ori sa zboare maraton singuri.Sanatate multa
Postarea acestui plan de zbor la maraton fara a se respecta ultimele reglementari ale CNS- (zona IV : Botosani ,Suceava ,Neamt,Iasi ,Bacau, Planurile de zbor la Maraton se fac in sedinta comuna cu reprezentanti din judetele zonei obligatoriu. In urma sedintei se semnaza un protocol care se ataseaza planului de zbor). este curata nesimtire si o sfidare la adresa FCPR. Nu stiu daca crescatorii de la Iasi, Bacau si Neamt cunosc faptul ca daca una din cele 5 asociatii nu semneaza protocolul la maraton ei vor zbura maratonul din gradina. Parerea mea este ca ar trebui ca maratonul sa fo fost fixat peste 900 km. Da ca Bacaul, Neamtul si Iasiul au posibilitatea sa zboare pasarile la distanta de 1000 km ar trebui sa dea aceasta sansa si Sucevei si Botosaniului. Iar chestia cu protocolul pe 5 ani este curata prostie. Lor le convine sa-si formeze porumbei ce zboara la 1000 km timp de 5 ani iar unii sa zboare la limita maratonului 840 km. Hai sa zburam in Cehia avem toti distante la fel si sa vedem cum sta treaba. Si domnii colegi de maraton sa fie mai rezervati in planuri de zbor si alte afirmatii fara suport.
Eu sant un columbofil din alta ZONA, dar Dane com.25, daca in Suceava si Botosani sant mai multi crescatori ca in celelalte judete ,cum faci? Noi mereu mergem pe regula alegerilor FCPR, la un numeric X de columbofili avem Y reprezentanti pentru vot.Planul trebuie VOTAT! Bafta!
Tare sunt curios cum se va termina aceasta discutie .Mi-as dori ca Marius Tunduc sa isi calce pe principii ( si asa cam nesanatoase si partinitoare ) , si sa creeze un precedent , si acela in a rupe zona si lasa cele 2 grupari ( Sv , Bt ) si ( Nt , Bc, Is ) sa isi organizeze maratonul separat .Sincer nu prea vad o organizare si reusita a maratonului in conditiile date , vis a vis de cele 5 judete .Cele 2 din nord sunt net avantajate , si ca celelalte judete sa zboare Berlinul , ar fi cel putin sinucidere curata si sanse poate putin peste zero sa realizeze ceva cele 3 de jos .Sv si Bt vin cu un nr. mare de crescatori si porumbei , iar ceilalti , sincer vorbind , nu prea au adunat porumbei si crescatori la etapele de anul trecut de maraton .Un concurs echitabil ptr. toti ar fi Ucraina , dar aici se tem cei din nord si Iasi-ul , care nu prea sa vazut pe Ucraina .O seara buna si sa vedem ce se intampla .
In 2007 a organizat etapa de Berlin, Asociatia’Voiajoru’Radauti ,
la care au participat si crescatori de la FCPR sv, IS si alti.
Si cu planul la maraton cred ca au exagerat cele 3 judete ,trebuie sa se intaleaga si cu sv si BT sau sa faca ceva domnul Tunduc ,.Bafta in noul campionat.
Dle marianmoisan cei din nord nu se tem de etapele pe Ucraina mai ales ca A C SUCEAVA pe aceasta ruta a fost campioana nationala la maraton multi ani. Sunt multe alte probleme de organizare a unui plan de zbor pe Ucraina ( CEI CE AU INCERCAT STIU). AR FI FRUMOS MACAR ETAPA BERLIN SA SE ORGANIZEZE CA O ETAPA DERBY IN CADRUL CELOR 3 DE MARATON DK SE POATE, UNDE POT PARTICIPA SI ALTE JUDETE DIN NORDUL TARII. O SA VEDEM CE O SA SE STABILEASCA…
Dl Marian, nu stiu in ce calitate vorbiti de principiile mele.
In primul rand nu este etic, apoi mai e vorba si de bun simt, nu credeti?
Faptul ca jucati intr-o zona de maraton nu va da dreptul de a arunca cu vorbe.
Am sa va spun eu ceva – Marius Tunduc este presedintele unui CNS format din 9 persoane. Nu poate persoana mea sa dea dezlegari sau legari.
Tehnicii de judete au votat sa jucam (asa cum este normal) maratonul pe zone. Afara joaca 7 tari si aci nu putem juca 7 judete?
NU comentez nimic despre cele afisate pentru ca nu sunt interesat. La CNS va ajunge un protocol semnat de cele 5 judete. Cum se vor pune de acord este problema lor nu a mea sau a CNS.
Cel mai bine ar fi sa jucam maratonul pe judet, (poate chiar doua planuri) fiecare unde vrea si cum v rea, sa luam si etape de 300 km la maraton, si de 600 la viteza.
La cate 1 si 2 cred ca ar fi nevoie de minim 5 planuri de zbor pe judet ca vezi dumenata vecinul meu sta pe colt si are avantajul ca de oriunde ii vin porumbeii lui ii intra primii si asa ar fi echitabil sa jucam cei de pa stanga strazii separat de cei de pe dreapta si cei care stau pe colt sa joace separat ca au doua sanse.
Ciudat ca toti romanii vor reguli!!! Stricte, cat mai stricte. Insa individuale. O lege pentru fiecare individ.
Nu mai asteptati ca Tunduc sa faca si sa dreaga pt ca niciodata eu nu voi decide singur in numele CNS sau al Comitetului Director.
cred ca ukraina ar fi cel mai echitabil, pentru toti BT, SV, NT, BC, IS
In data de 28.02.2010 a avut loc intilnirea delegatiilor asociatilor jud. IS – NT – BC in scopul votarii planului de zbor pentru F O N D . La aceasta intilnire s a discutat si etapele de M A R A T ON pe care cele 3 asociatii le agreaza , urmaind ca in data de 07-03-2010 sa se intilneasca toate cele 5 asociatii [ SV - BT - NT- BC - IS ] , LA Hanul Ancutei incepind cu orel 10:00 pentru a definitiva si vota planul de zbor la gategoria M A R A T O N si SUPER MARATON .
din cate am auzit la sedinta de la radauti de sambata reprezentantii suceveni au contestat vehement organizarea etapei berlin,pe cand cei de la radauti si botosani o sustineau cu vehementa.planul asta de zbor pt maraton e asa un praf ,o momeala sa vada cum reactioneaza prostimea.dar de data asta ne jucam sansa pana la capat cu riscul de a renunta la maraton si al organiza singuri fara a intra in campionatul national.sa vedem cu ce mai raman ei?adica ne dam mari campioni de fond pui cu etape de 700km, fond palmares tineret, care pt cine stie sa citeasca niste clasamente nu reprezinta mare lucru si ne temem sa organizam o etapa de 1000km oriunde ar fi aceasta locatie.dupa ce iurieti relu a castigat anul trecut fara mila i se pun piedici si lui si celorlalti crescatori din botosani si radauti pt a juca porumbeii la 1000 km.
Domnule Marius , vorbeam de principii si pot sa incerc sa va explic , sau sa-mi explicati o situatie .Toata lumea stie ( cel putin cei din Moldova ) , ca aveti niste relatii de colaborare ( vanzarea produselor gamei Rohnfried ) cu anumite persoane din conducerea jud. Neamt , in speta Festila Ioan . Bref , toti credem ca la aceasta separare pe zona a luat parte si acest individ . Daca nu stiti , va amintesc ca acum cativa ani zona era delimitata in felul urmator : zona 1 ( Sv , Bt , Is , Nt ) , zona 2 ( Bc , Vs, Vn , Gl ) . In fosta organizare asociatia Neamt nu prea sa vazut . De aceea sunt convins ca ati fost si sunteti partinitor ( puteti posta inregistrarile de la conferinta cand discutia ptr. aceste zone a durat cel putin 2 ore ) . De ce nu ati lasat zonele ca acum cativa ani si atunci ari fi dat dovada ca sunteti acel om corect care pretindeti ca sunteti . Este normal ca celelalte judete sa decida cum si cu cine zboara Moldova ? Aprobati un plan pe Ucraina si treburile vor fi rezolvate . Dar oare ii va conveni prietenului d-voastra Festila ( cam pierde in fata celor din nordul tarii ) ? Cu scuzele de rigoare , daca v-am deranjat , as dori sa -mi raspundeti in aceeasi maniera . Nu a cerut nimeni sa avem 5 planuri de zbor , ci am cerut sa nu va bagati in aceasta discutie si sa nu fiti pertinitor . Oricum lucrurile nu vor ramane asa si o grupare de 600 de crescatori cu un nr. mare de porumbei , sa ingenuncheze in fata unei grupari mult mai mici , care au un membru supleant in cadrul federatiei . Apropo , ca presedinte CNS , puteti sa spuneti , care sunt atributiunile si obligatiile unui membru supleant , ca am cautat prin RNS si nu am gasit nimic ? Ca poate peste cativa ani , daca sunt si beneficii , voi concura si eu ptr. acest post . Cu respect .
Sunt un incepator din jud. Botosani si, desi nu cred ca imi vor ajunge porumbeii sa zboare 6 etape de fond, 2 peste 800 si una de 1000 si de km…asta vreau si asta e telul meu de incepator…
Tineri si batrani, incepatori si avansati : VREM BERLIN, VREM BERLIN, VREM BERLIN, VREM BERLIN, VREM BERLIN, VREM BERLIN, VREM BERLIN, VREM BERLIN, VREM BERLIN, VREM BERLIN, VREM BERLIN, VREM BERLIN, VREM BERLIN, VREM BERLIN, VREM BERLIN, VREM BERLIN, VREM BERLIN, VREM BERLIN, VREM BERLIN, VREM BERLIN, VREM BERLIN, VREM BERLIN, VREM BERLIN, VREM BERLIN, VREM BERLIN, VREM BERLIN, VREM BERLIN, VREM BERLIN, VREM BERLIN, VREM BERLIN, VREM BERLIN, VREM BERLIN, VREM BERLIN, VREM BERLIN, VREM BERLIN, VREM BERLIN, VREM BERLIN, VREM BERLIN………
Dl marian, ma faceti sa rad. Adica i-am facilitat dlui Festila sa se vada undeva si lam tecut in zona cu Suceava?
Adica asta ar fi o facilitate?
Si despre planul de zbor, cum adica sa aprob eu un plan in Ukraina? Pot sa-si faca planul si pe luna, nu este problema mea.
Apoi va contrziceti singur cerandu-mi sa nu ma bag in discutie dupa ce in mesajul de mai sus imi solicitati nu stiu ce aprobare.
Nu inteleg de ce sunteti frustrat, nu cumva dl Festila e mai bun ca dvs si aveti o problema cu asta?
Poate ar trebuii sa stiti ca in aceasta zona sunt 3 membri in CD. Sunt sigur ca pana la urma se vor intelege.
Asadar o seara buna si succes daca aveti porumbei sa va bateti cu matatonistii din Suceava si Botosani.
zburati Moscova daca vreti etapa adevarata de maraton.Orcum ce vb noi aici nu influenteaza cu nimik.e doar barfa dinaintea sezonului.si putini au habar ce inseamna maraton.de la 1000km nu vin toate gainile .
niciodata nu o sa fiti multumiti ca mereu pe fiecare ruta va castiga cine va avea porumbei pregatiti si o sa schimbati mereu cu speranta ca va veni si momentul vostru dar o sa aveti o surpriza va mai dura momentu ala daca nu vedeti greselile din ograda dumneavoastra
D-le Tunduc nu puneti asa problema ,,sunteti maratonisti batetiva cu Suceava si Botosani”deoarece Suceava si Botosaniul, dar mai ales Radautiul, putem spune ca la etapele de maraton, ei, zboara etape de fond mare si Iasul dar mai ales Bacaul(in vale) zboara etape de super maraton.
Nu-i mai considerati pe Suceava si Botosani marii maratonisti ai moldovei si a Romaniei ca asa au zburat tot timpul la maraton cu 100-200 km.mai putin.
Intradevar sunt multi crescotori cu multi porumbei, sunt mari fondisti la categoria fond pui, dar si acolo sa omori 6000-7000 pui si sa faci zece norme nu-i relevant parerea mea. Aprop-o si la categ. fond pui nu-s cine stie ce, ca locul 2 national fond pui in 2008 a fost a d-lui Urzica care evident este din iasi si avea distanta cu…… peste100km. mai mult ca Sv.siBt.
Succes in noua functie d-le Tunduc si fi-ti impartial si totodata, nu tineti pe nimeni in brate.
Sunt de acord cu Cristian com. 16 dar lansarile primelor doua etape sa fie la 11.00 respectiv 12.00. Succes in 2010.
bravo IASI pui problema asa cum trebuie,sa vina cine poate la maraton iar pt astia care contesta distantele de la suceava sau falticeni sa joace numai fond.
Pentru Iasi: As vrea sa va spun ca Suceava a obtinut cele mai bune rezultate si anume de vreo 4 ori la rand campioana nationala ca asociatie si nenumarate titluri la porumbei si crescatori pe ruta Ukraina cand etapa Krasnodon seminational era obligatorie , si localitatea Iasi avea cea mai mica distanta . In al doilea rand va contraziceti singur dand exemplu pe domnul Urzica Costel .Dansul a investit in porumbei si este si un crescator foarte bun iar marea distanta de 100 de km dintre Suceava si Iasi pe care o tot contestati nu a reprezentat un impediment in a ajunge pe podiumul national Am vazut foarte multe comentarii referitoare la lansari intarziate 10, 11, 12 .Asociatia Suceava are o experienta foarte mare in organizari de concursuri si pot sa va spun cu certitudine ca orice lansare intarziata a dus la concursuri deosebit de grele si catastrofe ( gen etapele de Gdansk organizate de domnul Moldovan si chiar etapele de anul trecut Gdansk si Elblag ).Eu cred ca ar fi bine sa lansam dimineata sau cel mai tarziu la ora 8 pentru ca e greu de crezut ca o sa intre porumbei in prima zi de la Gdansk dar trebuie sa ne gandim ca dupa un astfel de concurs mai urmeaza inca doua si va fi foarte greu si mai ales ca se poate lua punctajul si de pe centrul de imbarcare unde judetele Suceava si Botosani nu participa .
auz tu ma asta de la iasi esti foarte istet dar eu cred ca te pricepi mai bine la altceva decit la porumbei
BOGDANEL NU PRE TE-AI VZUT LA ULTIMELE 2 ETAPE DIN 2009 SI TI-A COPT MINTEA O SOLUTIE DE REVITALIZARE A REZULTATELOR? LANSARE INTARZIATA! SANSE EGALE!
Domnule Bogdan Ciobanu SV. , dar chiar sunteti culmea , haideti sa va inprospatez memoria oleaca . In 2007 SV a organizat 2 concursuri la GDANSK in care la primul concurs s a inchis zborul in prima zi de concurs , primul venit la GRADINARU CASIAN SUCEAVA 277018 – 05 ora 18.39.48 si viteza de 1214.5525 , iar ultimul venit care a si inchis clasamentul este venit la BERARU LEON SUCEAVA 215007 – 06 ora 21.38.43 si viteza 971.3938 . La al doilea concurs au venit pasarile tot in prima zi de concurs , primul venit la FLOREA LUCIAN BOTOSANI 246211 – 05 ora 20.23.45 si viteza 1110.1343 . uitati si clasamentele de care vorbesc http://acsuceava.ro/clasamente/2007/gdansk_1_p.htm si cel de al doilea Gdansk http://acsuceava.ro/clasamente/2007/gdansk_2_p.htm . Ce sa mai spunem de domnul ZAHARIA IOAN 141 BOTOSANI care are 877588 km si unul din Iasi care are 1030 km . Nu ar fi totusi cinstit sa se faca lansare intirziata , dupa ora 09:00 , ca sa aibe toti sanse egale ?
Drept sa va spun ca nu ma asteptam din partea dumneavoastra sa o mangliti asa pe fata cu textul de mai sus . Ori nu sunteti destul de informat , ori nu sunteti dumneavoastra acel domn Bogdan Ciobanu SV. pe care il cunosteam .
D-le Ciobanu nu ma contrazic singur, am vrut sa va arat ca nici macar la pui nu sunteti super zburatori (nimic de obiectat cu privire la rezultatele Sucevei). In legatura cu lansarile de la maraton, vreau sa va intreb cand au ajuns primii porumbel de la Elblag de cand zburati dumneavoastra aceasta etapa.In legatura cu centrele de imbarcare, daca se face numai unul?, va spun eu vom fi carne de tun, iar dumneavoastra campionii hartiei la maraton si super maraton.
domnule bogdan ciobanu nu cred ca sunteti dumneavoastra cel mai in masura sa explicati cum putem avea etape reusite la maraton.despre acest lucru pot vorbi crescatorii cu rezultate cum ar fi iurieti relu,nita,dr.bilius,chiriac,tertes si altii.din pacate rezultatele dumneavoastra sunt mai mult decat modeste si e cazul sa va abtineti. nu uitati ca de anul acesta prin venirea la fcpr a celor peste 400 de membri de la radauti campulung si botosani concurenta va fi foarte mare si nu are rost sa recurgeti la fel de fel de tertipuri in incercarea de a ramane in top.nu aveti nimic de a face cu adevaratul maraton,pe viitor puteti invata nu e nici o rusine nimeni nu s-a nascut invatat.
Dl iasi, nu vorbeam decat pt dl marian, nu pentru toate judetele.
Stiu (si cunosc) crescatori foarte buni in toate acele judete.
La diferenta de distanta pe care o aveti sunt recomandabile lansarile intarziate pentru a avea sosiri a doua zi si un echilibru intre crescatori.
Il inteleg pe dl Ciobanu, daca as fi primul si eu as dori sa lansez dimineata. In prima zona vin porumbeii in prima zi iar la restul a doua zi.
Mai trebuie tinut cont de un aspect, timpul de neutralizare este acum in funcie de lansarea soarelui si poate va influenta altfel sosirile de a doua zi.
lasati botosaniu cu suceava sa zboare singuri maratonu..so iasu neamntu si bacau sa faca maratonul singuri..oare o sa-l poata fac singuri…asa ca ascultati de sv si bt ca acolo ii numarul mai mare deci si puterea.
mereu mi-am dorit concursuri comparative cu renumitul Barcelona, sper sa realizam cat d curand cu noiile hotarari si ambitii, FELICITARI!!!!
D-le Denis intelege ca nu poti sa fi si columbofil bun si totodata ccomerciant de porumbei cum este d-l Ciobanu. D-l Ciobanu vrea rezultate ca doar asa poate sa mai vanda ceva si atunci vrea lansari de dimineata, etape cu vreo 1000 km mai scurte, etc. Eu personal nu cred ca ati scris dumneavoastra comentariu. si totodata daca ati scris dumneav. raspundetim cu privire la sosirile porumbeilor de la Elblag si Gdansc de cat zburati dumneav.aceste etape. Multumesc.
stimate IASI nu am facut decat sa citesc niste clasamente,din care reiese ce am afirmat in com. 48.din pacate cativa crescatori precum e acest bogdan ciobanuSV( sau SM de la siminicea) cred ca sunt atotstiutori ca totul li se cuvine si neaparat trebuie sa facem ce spun ei.pentru ca cinstit vorbind in ultimul timp la suceava cativa crescatori printre care acest ciobanu,filip sau de fatada erau chemati si doi trei de la falticeni si stabileau etapele,taxa de concurs dar si mai grav reprezentantii la conferintele nationale.la suceava niciodata nu se respectau reguli democratice,decizii luate cu majoritate in adunari generale asa cum ar fi normal.datorita acestor practici de la suceava ciobanu si prietenii lui vin cu recomandari si propuneri de plan de zbor si la nivelul zonei or asa ceva nu poate fi posibil.
corect ar fi ca lansarile sa fie la o ora la care sa nu permita sosiri in prima zi la crescatorii din botosani si suceava,probabil ora 10 sau 11 dar si efectuarea unei etape de 1000 km pentru cel mai apropiat crescator.
Domnilor ESTE O PROPUNERE a planului de zbor pentru maraton. Eu as zice sa RAMANA :
1 ELBLAG
2 GANSK
3 BERLIN
SI VOR FI IMPACATE TOATE PARTILE
SUNT SIGUR CA CELE 5 ASOCIATII VOR AJUNGE LA UN ACORD, DESI NUMARUL DE COLUMBOFILI NUMAI DIN SUCEAVA ESTE APROXIMATIV CU CEL AL CELOR TREI ASOCIATII (BACAU, IASI SI NEAMT) PLUS CA SE ADUAGA INCA 150-200 DIN BOTOSANI. NUMAI BINE
Dl. Ciobanu, Dl. Tertes, Dl. Filip (si altii) in 2010 ce planuri mai aveti?
Aveti de gand sa imbarcati porumbeii cate 5-6 intr-o boxa?
Va imbarcati porumbeii tot singuri ? (nu mai voi stiti cum)
Toti sa fim egali,sa nu existe certuri, numai pace si armonie.
Va doresc succesuri si bafta la concursuri !
domnule BOGDAN CIOBANU unde este orgoliul d-voastra de maratonist ?
cand cereti etape de Elblag cu lansare la ora 5 cand stiti ca aveti in spatele d-voastra Bacaul CU 150 KM + FATA DE SUCEAVA
daca vreti sa impacati si capra si varza puneti 3 etape toate peste 1000 km de la primul crescator si asa e cel mai bine si putem lansa si la ora 6 dimineata fara probleme si sa nu mai vorbeasca nimeni de lansari la ora 5 ca la acea ora e bezna in polonia *daca e maraton apoi maraton sa fie*
ce orgoliu de maratonist domnule?asta maratonist nu a fost niciodata si e bine sa nu mai vorbim despre el ca ii facem reclama gratuit.
toate au un inceput domnule denis iar la sfirsit de competitie nu trebuie decit sa lasam orgoliul si sai felicitam pe cei buni.ce este o rusine sa pierzi in fata celor buni
pt 59 si de unde stiti ca nu am participat niciodata atunci ma faceti sa cred ca pe timpul acela inca nu aveati internet
Pentru domnul Dragos: Intradevar noi am organizat in 2007 acele concursuri de Gdansk foarte reusite .Pasarile au prins vant din spate si au sosit in prima zi .Daca la Suceava au ajuns porumbeii in jur de ora 18 fiti sigur ca veneau porumbei si la dumneavoastra tot in prima zi . Eu am zis ca daca lansam la Gdansk la ora 8 nu are cum sa intre in prima zi nici un porumbel si ar fi si un concurs reusit .Mi-am exprimat aceasta opinie in calitate de vicepresedinte al asociatiei columbofile Suceava ,organizator de concursuri columbofile de multi ani si nu in calitate de maratonist cum spune la comentariul 48,dar cand te crezi DenisE. probabil chiar ai o problema .Pentru domnul Iasi : am raspuns si pentru dumneavoastra mai sus in legatura cu sosirile porumbeiilor de la Gdansk iar despre Elblg situatia sta chiar mai bine . Pasarile au sosit in jur de 17 deci aveau timp sa ajunga la Iasi . Dar nu asa trebuie pusa problema .Imi aduc aminte ca Prahova a zburat cu asociatia Botosani la Praga etapa de peste 1000 de km si batea vantul foarte tare .Ei au amanat lansarea pana la ora 12 ca sa fie siguri ca nu intra nimic in prima zi .Rezultatul a fost ca au intrat la Botosani vreo 50 de porumbei seara.Totul depinde de vreme .In legatura cu centrul de imbarcare; Chiar credeti ca din trei judete ca Iasi ,Bacau ,Neamt n-o sa strangeti 50 de membri ca sa faceti un centru ?Tot pentru domnul Iasi : Ati folosit un cuvant “comerciant” care probabil nu stiti ce inseamna .A face comert inseamna a cumpara dintr-un loc si a vinde in alt loc obtinand un profit . Intradevar am mai cedat la unii prieteni niste porumbei care s-au dus direct pe podiumul national la categoria fond si maraton ceea ce va durut daca ati amintit .In ceea ce priveste expresia ca voi ati fi ” CARNE DE TUN ” este falsa .Noi nu ne-am gandit niciodata la asa ceva nici macar cand zburam in Ukraina unde noi aveam distanta cea mai mare iar Iasi si Vaslui cea mai mica .Dar vorba domnului presedinte CNS Marius Tunduc care a spus ca ne vom intelege noi ca doar in zona sunt 3 membri in comitetul director. Pasari de maraton de-om avea ca in rest totul se rezolva .Va doresc mult succes in anul 2010 !
cum se propune ceva cum incep cateii sa latre! peste tot in tara se fac federatii peste federatii,cluburi peste cluburi, doar doar vom deveni “campioni” mai usor. Apare un neica nimeni ca domnul “iasi” care nici macar nu isi da numele si contesta planurile de zbor,denigreaza pe un zburator adevarat ca dl Ciobanu, si vorbeste in numele tuturor din 3 judete. ce faze de ca**t astea cu …noi santem cu 100km mai departe sisantem dezavantajati… bine ca nu santeti dezavantajati ca are vecinul bec pe strada si la el vin si noaptea ca e lumina.
ba tata in Romania asta aia care n-au rezultate toata ziua se ca*a pe ai ca vor schimbari de rute si de regulamente si arunca cu noroi in cei care fac treaba.In vest se poate zbura barcelona cu mai multe tari fara comentarii dar la noi 100km sant impediment.Ce impiedica si porumbeii d-lui “iasi” sa vina in prima zi nu stiu(in afara de valoare evident) ca ma gandesc ca nici la suceava nu or veni chiar in ultima secunda de lumina si dupa aia ,gata, e noapte.Eu propun pt carcotasi sa faca echipe si sa stea cu lanternele pe marginea drumului sa semnalizeze sa le vina si lor porumbeii.
La zborul Gdansk din 18.07.2009 locul 2 e dl.Miron din Galati si locul 4 dl.Cobzaru din Tecuci, de ce nu i-ati batut domnule “iasi” ca doar erati mai aproape???
Ideea e ca prea multa democratie face rau. Sa se faca un plan de zbor si gata,fara comentarii. Cui nu ii convine sa nu zboare si palarevedere.
hmm.eu sant un ancepator asa ca poate vorbele sau ideile mele nu conteaza……….dar domnilor suceveni dak tot santeti maratonistii moldovei,dom ciobanu…….nu inteleg de ce atatea probleme cu lansarea intarziata unde toti crescatorii au aceleasi sanse????sau de ce nu zburam ucraina pt ca sant distante echitabile pt toti crescatorii???
aaa…si am uitat sa il pun langa domnul “iasi” si pe domnul “denise”
hai sa o facem pe Grecia
Deci domnule Bogdan Ciobanu SV. , inseamna ca sunteti deacord cu lansarile intirziate , asa cum spuneti in com. de mai sus [ 62 ] , sa nu intre nici un porumbel in prima zi , si va fi un zbor f . reusit . Asa ca nu aveti nimica impotriva sa lanscam dupa orele 09:00 ca sa fim siguri ca nu intra nici o pasare in prima zi chiar daca mai beneficiaza pe traseu si de oleaca de vint din spate , asa cum ne povestiati dv. de acele etape reusite cu prahova , sau etc .
Eu zic sa-i lanseze pe ai iasului si bacaului cu 2 ore mai devreme…sa se simta campioni…ca doar na…la botosani ei ar vrea ca puii de aici sa zboare 650 km cu puii si 800 cu maturii…
Domnule Bogdan Ciobanu SV ,totusi se pare ca nu sunteti destul de informat , mi a scapat ceva din comentariu dv. si nu am putut rezista sa nu va intreb : este posibil sa nu va fi adus la cunostinta ca noul vicepresedinte al asociatiei columbofile Suceava incepind din 2010 este domnul Filip Vladi ? Eu asa am citit intr un articol recent , ca sa schimbat conducerea la SV odata cu alipirea celor de la FRC . Daca este asa , atunci va urez succes pentru urmatoarea candidatura la aceasta functie peste 4 ani .
Pentru d-l Adrian
Nu am contestat planul de zbor decat orele de lansare. ,Stiu ca d-l Ciobanu este un mare zburator si nicidecum n-am vrut sa-l denigrez. Dar…… cand l-am vazut cum pune problema cu privire la lansari asa am gandit eu atunci. Probabil com.62 a d-l Ciobanu daca aparea mai repede cu siguranta ne inchidea gura la multi.
Sincer imi cer scuze d-le. Ciobanu.
DOMNILOR ESTE DOAR O PROPUNERE IAR PENTRU DOMNUL DRAGOS ASA ZISUL DRAGOS MURARIU CARE SE OCUPA CU SITE UL AS IASI SI CARE ARE NENUMARATE CUPE DE CAMPION VIRTUALE…
DOMNULE DRAGOS MURARIU SPUNEATI CA AVETI PASARI VALOROASE DE NU STIU DE LA CARE SI NU MAI TINETI MINTE CUM MINTEATI IN GURA MARE… SI SPUNEATI CA AVETI PASARI DE NU STIU CARE LINIE SAU NU STIU DE LA CARE CRESCATOR…
SARITI CU GURA MARE CAND AVETI IN VITRINA CASEI DUMNEAVOASTRE CUPE DE CAMPION ASA CA PANA ATUNCI STATI CU CAPUL IN NISIP CA STRUTII…
UN NOU AN SI MAI BUN
- Bateţi-vă, spurcaţi -vă, omorîţi-vă,etc. şi apoi cereţi-vă scuze că departe ve-ţi ajunge.
- Să vă fie ruşine la toţi ce-i care denigraţi, sunteţi răutăcioşi, şi mai degrabă v-aţi avea grijă de porumbeii voştrii şi nu mai contabilizaţi porumbeii altora.
- Din câte ştiu eu sâmbata asta se va discuta planul de zbor şi toate grilele tarifare la categoria maraton.
- Sâmbăta trecută s-au discutat planurile de zbor şi grilele pentru fond care şi acele-a nu sunt în totalitate finalizate.
- Nu-i lu-aţi în seamă domnilor, mai ales dumneata dmnule Bogdan Ciobanu pe aceşti zburători a-i Internetului, a-i iernii şi mai nou şi a-i primăverii, că aceşti columbofili ca ,,Iaşi” şi mulţi altii ca el în clasamente nu-i vedeţi.
- De ce nu comentează oare toate aceste planuri de zbor columbofili adevăraţi din jud.Iaşi,cum ar fi: Cupa,Deaconu,Mârza,Bungeac,Hatmanu,etc. PĂCAT.
- Haideţi să-i lăsăm pe ce-i ca domnul B.Ciobanu, cu multă experienţă, să facă planuri de zbor, că ei ştiu mai bine şi mai multe ca noi.
.
Salutări şi zboruri f. bune tuturor columbofililor exceptându-l pe domnul ,,Iaşi”.
Mai Andrei , tu sigur nu esti acasa ,ce treaba au pasarile mele cu comentariile de mai sus ? Vezi ca esti pe aratura .
domnu dragos , stati linistit anca nu sau facut alegeri pe judetu suceava . asa ca nu se stie cine e la conducere …
eu nu inteleg de ce nu vor toti o etapa ca BERLIN??? La o asemenea etapa poti sa le dai drumul la 5 dimineata sau inainte de apusul soarelui si tot nu vine un porumbel in prima zi…ce? cred cei de la bacau ca daca au cu 100 de km mai mult ca Botosaniul le vin porumbeii in a treia zi si la BT a doua???
Spuneti odata cand sunteti singuri undeva cuvantul Berlin cu voce tare…poate meditati un pic si realizati ca seamana a Barcelona daca-l zbori mai multi ani la rand si se face o traditie…
Numai bine va doresc si va urez numai babe luminoase si calde…in gandire
Nu e usor se multumesti pe toata lumea….compromisul cred ca e solutia. Insa e urat ca unii sa incerce sa impuna! Corect cred ca era sa dezbata impreuna de la inceput, si poate se evitau toate aceste dispute. Si noua, membrii Asociatiei Neamt, ni se impun lucruri….credeti ce e normal sa platesti maratonul daca nu esti pregatit sa participi?
Mult succes tuturor in sezonul urmator !!!
la neamt e vorba ca tre sa platim cate 120 euro pana in 40 porumbei, anul trecut erau 100 membri, acum sunt 161, oare acei peste 60 de crescatori toti au pasari sa mearga pana la etapele de maraton, sincer ca incepator in planul meu de crescator era sa duc porumbeii pana la 600/700 km , ceea ce ar insemna etapele de lublin sau garwolin eventual o varsovia , restul de 6 etape le platesc degeaba ,nu vad sensul, incepatorii in loc sa fie incurajati li se taie craca de sub picioare, plus ca etapele de darabani si presmyls sunt platite la bucata , lasati-o naibii de treaba , nu e corect,,,,, si ca mine sunt multi, cel mai bine ar fi sa sa ne apucam de prepelite dupa spusele unora, pacat – se duce dracului sportul asta
dom.Senciuc.nustiu daca nu ai observat in jud neamt nu mai exista un sport cu porumbeii…..totul e o afacere si daca deranjezi te ameninta ca nustiu ce iti face..te obliga sa platesti ..ca nu esti pregatit asta nu ii intereseaza ei vad doar banii in tine…acum nu conteaza ca esti incepator sau pensionar trebuie sa le dai ca dea.. sant bugetari si daca comentezi te ameninta ca te dau afara din viata sportiva columbofila ..sau mai nou te si aresteaza ca legea e in mana lor…asta e am ajuns zile grele…multii nau curaj sa zica nimic
Pentru Catzac de la Neamt…
Sunt mebru Fcpr, puteam sa am gutani inelati care nu vin nici din spatele casei in fata…aici pe net, unde pana si toti analfabetii au un cuvant de spus, cred ca pot sa-mi spun si eu parerea…Iar daca citesti comentariul 37 vezi ca nu ma dau peste cap cu performante si nu mai stiu ce…Sunt un muritor de rand…nu ca voi … campionii Europei. Si atata timp cat am un limbaj decent si stiu sa leg 2 cuvinte, nu vad care e problema ta…
Suntem in aceeasi bransa si , cel putin eu nu am sa traiesc niciodata din afacerea care a ajuns porumbelul, asa ca nu am nimic de pierdut, nimic de castigat daca faceti trei gdanskuri sau trei berlinuri…imi spuneam parerea, iar daca vrei sa-mi stii pedigreeul , nu mai suna la altii suna la 0740425069…ca ti-l zic eu direct…
Numai bine la toata lumea…
Adevarat, daca am incercat sa-mi exprim nemultumirea ( chiar si in scris/ nu barfa), am fost amenintat de cei ce ne conduc cu excluderea din viata columbofila, ca imi fac hartie la Bucuresti …. Insa eu cred ca daca nu am dreptate nu tre sa-si faca nimeni griji, ca nu o sa fiu luat in seama. Consider ca fiecare dintre noi avem dreptul la o opinie, mai ales cand e vorba de banii, munca si porumbeii nostrii. Daca am fost acuzat ca exista riscul sa dezbin Asociatia Neamt, nu asta mi-a fost intentia, si ca o Asociatie sa nu se dezbine e nevoie da cat mai multi membri multumiti, si de ceva comunicare….
Numai bine!
asta e fratilor cand nu aveti alte variante la neamt sau la iasi.va meritati soarta daca nu stiti sa va aparati interesul.la noi in suceava si botosani avem si alte variante iar conducatorii sunt mai prudenti cu incasarile.important e sa-ti zbori porumbeii nu conteaza federatia.
articolul 5 din RNS litera ,,f,, e interesanta de luat in calcul- ptr cei din neamt
O asociatie poate face doua planuri de zbor pe rute de zbor diferite si orice crescator poate participa la alegere pe una din ele, obligatoriu pe o sigura ruta de zbor de la inceput pana la sfarsit.
S-a lamurit si cu stabilirea etapelor de maraton:
-Elblag (cca. 850 – 900 km) cu lansare la 09,00:
-Gdansk (cca.920- 980 km)cu lansare la 08,00;
-Slupsk (cca.960-1050 km) cu lansare la prima ora dimineata.
Organizator ACPR Suceava. De acum ganditi-va cu pregatiti si cum abordati etapele sa va vedem prin clasamente, ca la discutii se pricep destul de multi! Succes!
D-le Tunduc , in mare parte m-ati lamurit , sa zic , dar nu mi-ati raspuns la o intrebare ( poate nu ati citit tot mesajul , si sincer mor de curiozitate si as vrea si eu sa obtin acea functie ) , ce trebuie sa fac ca sa obtin si eu calitatea de membru supleant ? Ar trebui sa stiti doar sunteti presedinte CNS .Imi pun intrebari si nu vreau sa-mi dau tot eu raspunsul . Ma puteti ajuta ? Cu respect .