Sesizare – A.C. Bistrita Nasaud

.sesizare 11 Sesizare – A.C. Bistrita Nasaud In continuarea articolului avem sesizarea facuta de A.C. Bistrita Nasaud catre CJDLA si CNS FCPR.

sesizare 11 Sesizare – A.C. Bistrita Nasaud

sesizare 22 Sesizare – A.C. Bistrita Nasaud

19 comentarii |  10-07-2010 |  ANALIZA  
    1. 1
      10-07-2010
      samy baciu 

      antreb si eu daca pe viitor nu ar fi bine ,ca o persoana care trebuie exclusa din diferite motive ,sa fie exclus pe o perioada ,de timp ,numai din clasamente ,avand an vedere ca prin excludere totala ,pierde si federatia ,si pierde si clubu ,si anume ,..,1 se pierde o cotizatie , 2 se pierde un membru ,3 se pierde un ceas la numar .4 se pierd un numar de porumbei de pe urma carora ceilalti ar clasa .atunci ,o persoana exclusa asi aduce porumbei la concurs ,dar la fiecare etapa va fi descalificat pana asi ispaseste pedeapsa

      2
      11-07-2010
      marian 

       bha samy si cine crezi k ar fi prost sa mai aduca la konkurs porumbeii odata ce clasarile nu ii sunt valabile???

      3
      11-07-2010
      samy baciu 

       marian ,atunci un astfel de columbofil pierde mai mult decat excluderea ,pierde selectia pasarilor ,si daca nu vine cu ei ,ori nu mai scoate pui vreo 2 3 5 ani cat e exclus ,ori vine sa faca selectie prin zbor cu ei ,o astfel de persoana poate sa aleaga ,dar aceasta masura eu personal o vad si an interesul lui ,nu numai an al.nostru ,si o astfel de persoana cand ai expira pedeapsa are porumbei selectati ,normal fara clasamente …….dar si aceasta e ceva ,pentru un raufacator penitent.

      4
      11-07-2010
      Edy 

       Foarte simplu nu trebue exclus nici dat afara , trebue decat , toti porumbei din anu in care sa facut infractiunea si pana la cel mai batran porumbel din cotetul dansului sa nu mai aiba voe sai zboare , si decat incepand cu pui din anul ce urmeaza .

      5
      11-07-2010
      samy baciu 

       edy poate sa asi zboare si maturi si pui din data de cand.e exclus dar fara sa i se ia an calcul rezultatele ,exclusu se alege cu porumbei selectati ,iar federatia ,cu cotizatia ,iar clubu cu un.membru an plus ,si cu numarul sau de pasari la clasamente ,si 1 ceas la numar ,acestea toate conteaza pentru a putea face …uneori un concurs ,si daca ne gandim bine poate sant ceva exclusi la numar .

      6
      11-07-2010
      daniel 

       Da este buna ideia.Unui Hot se confisca masina sau ranga cu care are loc sapargera ? Dar el nu risca nimic este lasat in continuare liber fiinca nu mai poate face nimic fara scule de munca si masina? Credeti asta?

      7
      11-07-2010
      Bogdan V. 

       Edy… “daca taceai filozof ramaneai!!!”… zici ca porumbeii sunt vinovatii si ei trebuie pedepsiti!

      8
      12-07-2010
      Doru MM 

      Ceea ce a scris  samy baciu mai sus este un lucru extraordinar,ar fi bine daca ,,cineva” ar fi deacord cu aceasta idee,mai mult cel exclus ar putea avea ocazia de a confirma valoarea porumbeilor sai …..succes

      9
      13-07-2010
      daniel 

       Apropo de cea si numar de porumbeii.Care este formula de calcul de punctaj?

      10
      13-07-2010
      daniel 

       Ceas -scuze

      11
      14-07-2010
      samy baciu 

       daniel sa nu uitam un lucru ,masina ,porumbelul ,nu o sa fure niciodata nimic ,propietaru fura ,si cand fura ne fura pe noi cei cintiti ,adica propietaru ,iar recompensa sa ,pentru fapta sa ,este ce am spus eu mai sus

      12
      15-07-2010
      ramses 

       Nu stiu ce se intampla, dar cert este ca o mare parte a unor crescatori valorosi ori isi gasesc de lucru cu valul tineretii si coeficientul de vitejie al noilor nascuti, ori devin someri. Este foarte greu, din toate punctele de vedere. Suspendarea adversarului, si metoda articolelor strict sportive, pe unii îi va trimite spre esafod, iar pe altii la castig sigur, si chiar “încasarea” primelor de producator.
      Cred ca este vorba de acelasi BUCUR OCTAVIAN care prin prestatia porumbeilor nu cred ca a foat atat de egoist sa nu ofere din experienta personala si chiar porumbei valororsi contestatarilor. Tot atat de bine nu a facut rabat de la calitate in propria crescatorie.
      Asoc. B. N. daca tot reclama drepturi de autor, de ce nu a transmis asociaţiilor care ofera adapost social celor napastuiti atat metoda de tratament, cat si diagnosticul pus suferinzilor.
      Of, of, ce povara! Se vrea scapare, dar prea usor se scufunda si barca celor nepriceputi în costum popular! Sa fie distractie, asta da atitudine!!!!!!
      (P.S. E secret de stat numele PRESEDINTELUI care semneaza in dreptul stampilei, ori vine si va spune ca nu el a semnat, si daca a facut nu a stiut ce face?!)
      Salutare!

      13
      15-07-2010
      ramses 

      Uite asa se vede nepriceperea, ori plata daunelor! Poate sesizarile comunicate, transmise si postate la vedere au fost descoperite intr-o sticla recuperata din ocean…..
      Or fi bune?! N-or fi bune?!
      “Focul la EI!” – vorba lu’ HALAGIAN. Desi a fost antrenor pe la B. N. sapca norocoasa face prea multa umbra peste mintea unora.
      Monşer!

      14
      15-07-2010
      samy baciu 

       ramses ,as fem convins ca nu acesta este numele tau ,daca da cinste tie ,eu sant din turda jud cluj ,si ma numesc samuel baciu ,personal nu ai cunosc pe cei an cauza din bistrita ,eu am propus cele de mai sus spre discutie , si a discuta an mod corect nu e gresit ,orice discutie poate naste ceva bun ,avand an vedere regulamentu sportiv care inpune un numar de membri si ceasuri pentru un centru de anbarcare ,de ce sa nu profitam de gresala altora an sens bun ,ca noi ceilalti sa putem oarecum sa mergem anainte avandui la numar si pe ei ,dar ei fara clasamente ,sau alte privilegi ,asta am putea numi recompensa pentru dauna adusa noua celorlalti daca cel an cauza e dispus sa mai vina cu porumbei ,sau pleaca la alta federatie ,si an felul acesta e pierdut pentru mai mult timp din federatia din care face parte an momentu greseli .

      15
      15-07-2010
      samy baciu 

       doru mm ai mare dreptate ,mai ales daca persoana an cauza joaca cu un ceas mecanic , nu e exclus cel electronic ,daca vreti va dau exemplu
      la cel electronic . ..doru vad ca ai anteles an mare ,bravo ,….acum un exemplu ,….an fotbal un jucator daca greseste este trimis la echipa a doua ,el nu are practic repauos an antrenament ,uneori noi avem nevoie de crescatori care sa vina cu porumbei si la repetari ,adica vitez demifond ,acolo uneori avem nevoie de membri si numar de ceasuri pentru a putea face un centru de anbarcare,deoarece pana la repetari ancepatori uneori nu mai au cu ce sa vina .

      16
      15-07-2010
      Andrei Teslariu 

       @samy baciu:
      Incearca frate sa scrii si tu corect gramatical ca ne omori ochii si mintea cand trebuie sa citim toate cuvintele scrise de tine cu “a” in loc de “i”. “a” se foloseste doar cand este in cuprinsul cuvantului si “i” la inceput.
      Imi cer scuze pentru interventie dar nu am mai rezistat. Se mai intampla sa gresesti 1-2 litere cand scrii dar macar sa pastram decenta limbii romane.

      Spor in toate cele de folos!

      17
      16-07-2010
      samy baciu 

       andrei teslariu ,trebuie sa recunosc ca mustrarea nu este totdeauna placuta ,dar este ziditoare ,cu limba romana stau cam cum stau toti romani ,am cam terminat cam de mult scoala ,dar in schimb mai mult de cat limba romana cunos mult mai multe pe care multi ar dori sa le cunoasaca.nu vreau sa ma laud dar asta ee ….multumesc si sper sa ma corectez ,……sa le sti chiar pe toate nu poti ,.apropo sti ce inseamna ….limba curata …..daca sti asta, esti fratele meu.

      18
      17-07-2010
      ramses 

       Si dacă e vorba de decentă, pentru unii posesori de diplomă de “LINGvist”, mai ales că sunt mulţi cu ETICHETĂ, ce deranj se produce din fâlfâitul aripii?! A da, a venit unul înaintea mea! Sau să spun AM, DA, ÎNAINTEA TA!
      Este foarte greu de ales între BUN şi RĂU. Cine ne poate spune clasic, şi dovedit de-a lungul timpului? Câţi dintre cei contestatari au dormit noaptera pe laurii şi munca OMULUI?! Câţi dintre cei care l-au aplaudat la final de an aruncă primii cu pietre?!
      Atunci când se doreşte altceva, nu trebuie să omori adversarul direct, caută să vezi ideile, combate, demonstrează, şi sigur mulţi îşi vor ridica pălăria. Restul e otravă!
      WARNER BROS PICTURES.
      Ce oameni norocoşi!

      19
      22-07-2010
      Pt." ramses" 

      Ziceati ceva de numele presedintelui de la ACPVBN, dar “ramses” ce o fii? semnatura sau stampila? nu Va-ntreb din rautate…doar ca nu-mi plac cainii care latra din cusca lor. Orban Martin (Bistrita)

    Opinia dumneavoastra conteaza!


     Nume (necesar)


     Email (necesar)


     Website (optional)