Propunere pentru columbofilia buzoiana

M-am gandit foarte mult , sa scriu aceste randuri sau sa raman pasiv , la tot ce se intampla cu noi , columbofilii din Buzau . M-am gandit mult la continut , la forma , la mesaj , dar cel mai mult la efect .

In lipsa de decizie si in neasumare a intervenit comunicarea cu vechi prieteni sau mai noi din Patarlagele , Cislau , Parscov , Berca , Buzau , Maracineni , Ramnicu Sarat , Stalpu care impartasesc acelasi gand . . . vrem sa ne bucuram de pasiunea noastra , cu placere , in liniste si cu demnitate . . . suntem majoritatea oameni maturi , seriosi , cu familii , care asteapta de la noi mai mult decat injosirea morala si materiala pentru practicarea sportului columbofil . Ce sau cine ne impiedica ? O sa concretizez : lipsa de comunicare si dezinformarea !

Nu orgoliul sau ura dintre lideri . . . acestea nu pot dezbina , pentru ca ei sunt cativa , iar noi suntem inca multi . Asadar , va propun , sa ne aplecam cu atentie asupra acestor doua mari neajunsuri si sa transformam lipsa de comunicare in comunicare si dezinformarea in informatie corecta .

Nu vreau sa starnesc furtuni de sentimente si polemici , ci va invit civilizat pe toti , columbofilii din judetul nostru si bineinteles pe presedintii de asociatii si de club , sa spuneti ce ganditi si sa va si semnati asa cum si eu ma-m semnat , pentru ca acest demers sa nu fie fara sens .

Poate vom descoperi , ca de fapt gandim la fel si vrem aceleasi lucruri si totul va fi ca altadata . Ceva oricum se va schimba : vom vedea cine are bunavointa si cine nu , cine renunta la orgolii si cine ba ,cine merita sa ne conduca si in definitiv cine vrea sa fie bine si cine vrea sa fie rau . Si poate vom lega noi prietenii , care ne vor da forta sa schimbam soarta Columbofiliei Buzoiene .

Filip Adrian

116 COMENTARII

  1. Ce sa se faca la buzau dk toata lumea e numai pe interese cand toti fug de ardeal noi tot acolo ne ducem ,aici sunt numai interese toate astea pleaca de la ramnic k au ramas singurii care mai zboara pe ardeal si acum incearca sa traga niste sfori sa mai traga si pe altii in groapa.mult succes la toti columbofili si faceti ce vreti k sunt porumbeii vostri si nu trebuie sa va dirijeze nimeni.

  2. Salut,
    sunt buzoian, columbofil, dar nu concurez in jud. Buzau.

    Stiu ca sunt oarece probleme de comunicare in Buzau, dar sincer nu inteleg ce se intampla cu aceasta asociatie.

    Interventia d-lui Filip Adrian este de mare bun simt si de conciliere.

    Discutii , nemultumiri si nemultumiti indreptatite sau u sunt peste tot in tara…insa la Buzau se pare ca este apogeu.

    Sincer sa fiu, ma bucur ca nu sunt nevoit sa concurez in Buzau. Cu atatea probleme legate de viata cotidiana, probabil as fi fost nevoit sa renunt la acest hobby. Exact cum spunea si dl de mai sus, un barbat cap de familie cu responsabilitati parca e prea mult sa se injoseasca pentru a practica pana la urma un hbby, care mai mult ar trebui sa ne relaxeze si sa ne bucure.

    Probabil aveti probleme legate de ruta, federatie???

    Oricum, sincer sunt neplacut surprins de ce este la Buzau.

  3. Oare se mai poate face ceva? Eu personal sunt in imposibilitatea de a mai juca porumbeii anul acesta (dupa ce am investit cateva sute de milioane in porumbei)din cauza domnului presedinte Raileanu Vasile ,care invoca ordonanta nr ….. care-i permite libera asociere.In consecinta lasati-va cat mai repede sa nu fie prea tarziu si sa patiti la fel ca mine !

  4. salut filip si ai dreptate columbofilia buzoiana este in moarte clinica. am venit in cislau am facut o vo;iera si un numeric de 50 de porumbei cu gandul de a zbura cu clubul din cislau eu zburasem inainte la ploiesti dar cand am venit si am vazut ce este la cislau am fost foarte dezamagit si as incepe de la lucruri marunte adica nu esti anuntat cand este imbarcarea masini de tot rasul ptr concursuri sa nu mai vorbim de apa sau alte fite, planu este azi pe ukraina antrenezi porumbeii ptr ukraina cu 5 zile de prima etapa afli ca nu se mai zboara pe ukraina ci pe ardeal si in 5 zile au facut in graba niste antrenamente de tot rasu membri clubului dezorganizati am cerut ajutorul domnului coman si am fost refuzat diplomatic pe cand la ploiesti presedintele de club domnul ialcin nu stia ce sa faca mai multe ptr membri sai ajute cu ce putea si el, nu am fost sunat o data de presedintele de clud sa vada ce vreau ce poate sa faca ptr mine sa ma atraga spre club nimic doar refuzuri si atat cu toate ca eu l-am sunat de multe ori si stiind de dorinta mea de a veni la club dar poate ma voi duce la alt club mai apropiat cislaului ptr ca vad ca la cislau chiar nu se doreste membrii si sa isi imparta intre ei la DOBRICA cupe dar oare ei nu stiu ca cele pe club nu sant mare lucru de ce sa nu facem ceva sa se ia din cislau cupe pe federatie acolo sa tindem nu la divizia judeteana.chiar ma hotarasem anul asta sa platesc cotizatia si sa ma inscriu in clud dar toate astea m-au facut sa spun pas si anul asta ptr ca vad o mare catastrofa si anul asta.
    nu am vazut implicare in cadrul clubului in a atrage membrii in club sant lucruri marunte dar care fac foarte mult mai ales ca am dorit cu adevarat sa zbor cu ei dar am renuntat si mai bine decat sa imi bat joc de porumbei mei si de banii mei mai bine ai tin acasa si merg eu cu ei probabil ca nu se doreste si numericul meu acolo tot timpul cand am dorit sa intru am fost refuzat, acum ca numericul meu este in crestere o sa vad ce am de facut dar in conditiile date mai bine las pasarile acasa pentru ca nu se doreste sa se faca nimic ptr columbofilia buzoiana pe care eu o vad in curand in coma.VA DORESC DOMNILOR CARE PASTORITI COLUMBOFILIA BUZOIANA SA FACETI UN PLAN IN CARE SA FIM ANGRENATI TOATA SUFLAREA COLUMBOFILIEI BUZOIENE DUPA CE CA SANTEM PUTINI MAI SANTEM IMPRASTIATI SI LA 2 FEDERATII HAIDETI MACAR IN AL 12=LEA CEAS SA FACEM CEVA PTR CA VA SPUN MULTI NU VOR MAI ZBURA SI VOM MURII INCET DAR SIGUR.VA DORESC SA GANDITII CU SUFLETUL SI VA DORESC INIMA BUNA SI SPER SA DEVENIM O FORTA CUM ERAM ACUM MULTI ANII.

  5. Oprea Simona cine va pune sa va duceti in gura lupului la Raileanu?gruparea Ramnic,Berca , Cislau va asteapta cu bratele deschise,va omorati usor dar sigur.
    Raileanu 90%din maracineni nu a mai primit,si voi dc il deranjati cu rezultatele la anu va da afara.
    Singuru club care nu vrea unirea judetului e 10-1 a lu raileanu mai exaact.
    Scopul lor si mesajul: DECAT SA FACA ALTU REZULTAT MAI BINE NU MAI FACEM NICUNU, si eu le transmit decat sa mai bage bete in roata mereu mai bine se lasa de columbofilie sa scapam odata.
    Anii ce urmeaza va fi dezastru in judetul Buzau 2 planuri pe FCpr unu pe frsc asa ca tot rezultate sa se faca…

  6. Acum sa vada si federatia ce a facut daca a dat 2 planuri pe judet la o mana de membrii ca distruge un judet frumos si care era de viitor

  7. dc nu se vrea adunare generala ptr toti columbofili buzoieni si facut un plan care sa fie ok ptr toata lumea si votat in mod democratic

  8. domnule filip adrian la frsc sunt deja clubul din stalpu,maracineni (o parte din bz)si berca,e posibil si clubul din cislau daca nu are alta varianta(nu va primeste nici asc lu raileanu sau a lu sorescu.

  9. Ionut nu mai dezimforma clubul din Berca este la FCPR dar nu este ,,nici la asc lu raileanu si nici la a lu sorescu”.

  10. Ce vb mai oamenilor de uniune k nu se poate si toate acestea sunt din cauza la ramnic cand sa vrut UCRAINA nu a fost de acord ,acum cand se vrea pe moldova la fel ,acum au ramas singuri si nu au incotro sa zboare pe ardeal k acolo vor,k de la cearta lor sa impartit unii la frsc si tot asa.

  11. Domnule Filip Adrian, dumneavostra si o mare parte dintre membrii columbofili ai clubului columbofil Cislau cunoasteti pozitia mea. Din respect fata de toti membrii columbofili ai clubului Cislau va spun ca la nivelul F.C.P.R.-ului se stie ca la Buzau sunt probleme. De ce s-a ajuns aici se stie si nu mai trebuie reamintit, decat atat ca o parte importanta din problemele esentiale nu se cunosc.
    O foarte mare parte dintre membrii columbofili ai judetului Buzau si-au dorit si isi doresc si la ora actuala o intalnire cu conducerea F.C.P.R.-ului pentru ca numai o judecata impartiala ar putea rezolva problemele A.C. Buzau.
    Eu personal imi doresc ca toti cei 30 de membrii columbofili ai clubului Cislau sa ramanem uniti, cinstiti si corecti fata de noi si ceea ce vrem sa facem pentru columbofilia romana. Si nu in ultimul rand, de a zbura intr-un mod echitabil.
    Nu se poate neglija faptul ca in anul 2013 clubul Cislau si Berca au avut jumatate din porumbeii prezenti la zbor in cadrul A.C.J. Buzau.
    La clubul Cislau nimeni nu hotaraste in numele altuia ci fiecare hotaraste in numele sau.
    Cu respect , Costel Coman !

  12. Nu imi face nici o placere sa-i raspund acestui flacau pe nume Sebastian de la poziatia (5) dar asa cum am facut-o de fiecare data si cu alte probleme, nu prin intermediul internetului ci la intalnirile care au avut loc in cadrul clubului nostru.
    Nu se poate vorbi de mine ca as fi putut refuza pe cineva sa se inscrie la clubul Cislau. Dar cu parere de rau constat ca acest baiat (pe care nu l-am vazut niciodata, decat am vorbit de cateva ori prin intermediul telefonului), nu stie ce inseamna sa-ti platesti cotizatia catre F.C.P.R. iar daca doresti inele si acestea trebuie platite.
    In anul 2013 inaintea zborului cu pui am primit un telefon de la acest Sebastian, rugandu-ma sa-l las sa participe la zbor cu 50 de pui pe numele lui Savu Marinica, pe motiv ca sta rau cu banii, iar eu i-am spus ca nu se poate deoarece Savu Marinica beneficiaza de gratuitate din partea F.C.P.R.-ului, iar la zboruri gratuite din partea A.C.J. Buzau, din cauza accidentului pe care l-a avut fiind imobilizat intr-un scaun cu rotile.
    Eu cat si toti membrii columbofili ai clubului Cislau il asteptam sa-si platesca cotizatia si daca e capabil sa vina in cadrul clubului cu lucruri constructive nu distructive, si sa-si zboare porumbeii.
    Costel Coman !

  13. Intre Buzau si Maracineni nu este cearta . Lupta este a domnului Raileanu cu nu stiu cine .hai sa incercam sa zburam porumbeii cum vrem si sa lasa m interesele lor la ei in ograda. Ce ai vrea sa se intample domnule Filip , daca cei din Maracineni nu sunt agreati de un singur om , sa stea cu porumbeii acasa sau sa se lase de ei ?

  14. Eu , am vorbit personal sau telefonic cu colegi din aproape toate zonele judetului , si nu am auzit ca cineva sa se inscrie la alta federatie , si in nici un caz vreun membru al Clubului Cislau . In acest sens o sa propun presedintilor de asociatii / cluburi sa se intalneasca pentru a gasi o solutie decenta de a concura sub egida FCPR . Domnilor , nu uitati de noile modificari ale RNS-ului , care vor prevede reinpartirea tarii in sase zone pentru maraton ; Noua configurare va trebui luata in calcul si in alcatuirea planurilor pentru celelalte categorii . Ca o divagatie , Romania , reprezentata de FCPR , ocupa locul doi pe Europa , surclasand Germania si Belgia !

  15. ….uni vor ardealu alti Ukraina.In 2010 CRED CA A FOST CE-L MAI BUN AN AL COLUMBOFILIEI BUZOIENE.Sa urcat pe podiumul national de la Ramnicu Sarat,Buzau si de la Cislau,cand o sa mai avem asemenea an columbofil? PREA CURAND SIGUR NU.

  16. Domnule Ionut si mai cum…..va cheama ? Prezentati-va mai detaliat sa stim si noi cu cine dialogam ,ca asa am fost rugati la inceputul comentului ! Cat despre mine nu ma duc in gura lupului , dar n-am ce face , ca sa vin la Berca sau RM Sarat de la o distanta minim 6o – 90 km nu este chiar asa usor . Referitor la unificare sansele sunt minime dar nu imposibil.Atat timp cat ii veti ruga cu forta , vor face contra , fugiti de iei si vor veni dupa voi ., ca de romanul este mereu foarte suspicios

  17. Din cate am inteles , cei din Maracineni o sa concureze alaturi de Berca , Ramnic si Cislau ; dar poate sunt informat gresit . Ar fi bine ca un reprezentant al lor sa spuna ce doresc . Cam aceasta este ideea discutiei : sa spunem fiecare ce dorim . Pe mine personal , nu ma intereseaza ruta de zbor , demersul este pentru a concura toti columbofilii , pe o ruta votata de majoritate , sub egida FCPR .

  18. Domnule Solzea, va inteleg frustrarea ca ruta de zbor pe ARDEAL este dificila , dar crede-ti ca pe Moldova ve-ti reusi sa depasiti linia de clasament | 44 angajati 4 clasati ,31 angajati 1 clasat ,30 angajati 0 clasati , 25 angajati 2 clasati si sa realizati macar norma la crescator ?

  19. domnule gogou de la pozitia 13 nu dezinformez ca sa fi la o anumita federatie trebuie sa fi intr-o asociatiae afliliata fcpr ori berca cum dumneata ai spuso nu e nici la raileanu nici la sorescu raspunsul vine de la sine momentan sunteti in ,,pom”nu aveti cotizatia platita nicaeri exceptie mebrilor lui popa marian care au ramas alaturi de ramnic…

  20. Am avut si avem un CAMPION NATIONAL in zezonul 2013 la categoria GENERAL PALMARES 3 ANI.
    Intrebarea este ce au facut reprezentantii FCPR la nivel de jud pt k la expo nu am fost reprezentati de acel crescator si respectiv,,PORUBEL CAMPION NATIONAL”,va spun cu regret
    ca nu intereseaza deoarece nu e din clica lor si deranjeaza foarte mult campionii de hirtie.
    Dn-ule Filip cu cine vrei sa faci ceva util si fumos in cadrul FCPR atit timp cit asa zisa conducere a AJSC BUZAU(cu bunavointa FCPR,ma refer la validarea alegerilor din maxim 30%)au declarat si o stie tot jud ca nu-i intereseaza expo nat.
    Atunci eu va intreb se mai merita sa ducem atita munca si sa cheltuim atitia bani?
    Dn-ule presedinte Tunduc ce spuneti, ca stiti situatia,e posibil sa fii conditionat de anumiti presedinti care spun ca nu preda stafeta deoarece e asociate fondata personal si e pe firma care nu stiu ce afaceri face?Pacat ca trebuie in jur de 70-80 de columbofili sa astepte ce decizie sa ia pt ca nu vrea o asociatie cu 40-50 de membri afilierea ceilalte asociati legal constituite.
    Va rog reflectati acestei idei,niciodata nu e tirziu.Cu respect pt cd FCPR

  21. Ionut o să ai o mare surpriză cînd o să vezi că Berca va zbura sub FCPR.Nu înteleg marele tău interes pentru Berca.Stai in banca ta si nu te mai da atotstiutor.Timpul si răbdarea vor rezolva si problemele Buzăului.

  22. Unirea în acest moment este greu de realizat, la fel si intilnirea sefilor la o masa rotundă.FCPR ar trebui să i-a atitudine la ceea ce se petrece in acest judet:
    – Răileanu V. primeste in Asociatia lui pe cine vrea El.
    – Sorescu P. organizează alegeri la Oreavu pentru ca membrii din Berca si Cislău să nu poată veni în număr mare (surpriză membrii de la Berca si Cislău nu au venit adunarea nu a fost statutară).Ca fapt divers in demisia lui Sorescu din 2013 scrie că nu va mai candida niciodată la functii de conducere in cadrul AJSC Buzau.
    – anul trecut FCPR intervine în Jud.Buzau cind Petre Adrian si-a dat demisia si organizează o Adunare Generală unde i se dă dreptul de organizare lui Răileanu V. în schimbul renuntării acestuia la toate actiunile in justitie contra FCPR
    – de ce FCPR nu a dat dreptul de organizator AJSC Buzau care la momentul respectiv avea un comitet de organizare a concursurilor si a trecut abuziv peste hotărirea adunării generale a columbofililor din Buzau care hotărise ca ruta de zbor pentru anul 2013 să fie Ucraina?(procesul verbal al sedintei există si poate confirma acest lucru).

  23. Asa este , s-au savarsit multe nereguli , unele semnalate in aceste comentarii , altele stiute ori nestiute ; dar nu ne putem impiedica de greselile trecutului , ratandu-ne viitorul . Cea mai buna solutie este sa punem punct , sa o luam de la inceput si sa fim foarte vigilenti , ca astfel de nelegiuiri sa nu mai aiba loc sub ochii nostrii si in detrimentul pasiunii ce ne uneste .

  24. bz va avea performanțe la nivel național pe ucraina ,ucpr și frsc joacă în această direcție , treziți-vă frați columbofili din jud. buzău !

  25. Din fericire pentru cativa buzoieni si Maracineni s-au strans la sediul nou infiintat peste 30 de columbofili cu cotizatia platita la zi club afiliat la FRSC ,si inca mai vor sa vina la acest club ruta Ucraina .Ce parere aveti acum d-le Filip , acum aveti idee despre ce se intampla la Buzau . A ales cineva ptr ei sau au ales singuri unde sa zboare porumbeii?
    Cu respect Doru

  26. gogule imi doresc sa vina toata berca,cislau,buzau,ghereseni ramnic sa zboare in fcpr cu toti asta vreau si euuu.

  27. domnu OPREA SIMONA tu nu stii cum te cheama cu buletinu in mana sub ce nume te ai inscris anu asta????ti ai pus porecla drept nume,,,dk eram in locul tau taceam tu umblii numai cu gura si atat .de ce nu zbori pe numele tau nu in tandem k nici acolo nu te vezi la milioanele care zici u k le ai bagat in porumbei eu nu am bagat bani deci nu vreau rezultate.tu ai incercat si cu IORDACHE SI CU PETCU si tot singur ai ramas.spor la porumbei.

  28. Cu ceva timp in urma, intr-o adunare generala am propus sa avem un site propriu al Buzăului unde să ne spunem deschis părerile despre sportul columbofil buzoian (să ne spălăm rufele în familie). Nu s-a vrut (chiar nu ştiu din ce motiv). Bănuesc că cei care erau la momentul respective la conducere nu erau familiarizaţi cu acest mod de comunicare.
    Domnule Filip si columbofili buzoieni
    Întrebări de genul DE CE? CINE? CUM? s-a ajuns la acest lucru, fiecare dintre noi î-si poate da cu părerea. Numai cineva din exterior poate face o analiza cat mai obiectiva.
    Sa privim la o scara mai largă globală/continentală/naţională. Tendinţa este de „globalizare” la nivel planetar. La nivel european, la fel există această tendinţă de a se constitui un guvern european care să gestioneze guvernele naţionale. Se impun legi/convenţii etc. care să reglementeze activitatea ţărilor care au aderat la UE. Aici apare conflictul între naţionalişti(în sensul bun al cuvântului) şi globalişti.
    Dar peste toate acestea guvernează „LEGEA BANULUI”. Marile concerne internaţionale fac aceste legi şi le impun pentru a avea profit şi nu numai. La nivel naţional, şi mă refer la România, se întâmpla acelaşi lucru. Suntem o ţară dezbinată unde partidul x şi partidele y, z duc o permanentă luptă pentru putere, pentru „ciolan” şi care nu am ştiut niciodată să ne alegem conducătorul (nu aş vrea să dezvolt latura politică acum). Nu e nimic nou în ceea ce spun, e temă discutată zilnic în mass-media. Toate aceste lucruri au influenţă asupra societăţii, asupra comunităţii şi implicit asupra organizaţiilor columbofile. Nu există “SISTEME ÎNCHISE”, toate sistemele se influenţează reciproc, există o interdependenţă.
    Am spus anterior că guvernează „LEGEA BANULUI” în societate. Din păcate acest lucru a ajuns şi în sportul columbofil. CUM? Prin modificări de regulament(articole), (cipuri, inele, carnete, legitimaţii, clasamente, vânzări de produse si porumbei, transport, etc.). Nu vreau să intru în amănunte. Vorba cuiva „orice serviciu se plăteşte” dar eu i-aş da o altă replică „se plăteşte orice serviciu……… dar cu bun simţ”, şi vorba bătrânească “PEŞTELE DE LA CAP SE ÎMPUTE….”
    Am spus cu ceva timp în urmă că o organizaţie/asociaţie nu poate rezista dacă nu are o bază solidă, nu e constituită pe baza unor reglementări solide/legale, dacă oamenii care guvernează nu sunt integrii şi nu văd decât interesul propriu în detrimentul celui colectiv. Să revenim la principalul subiect „columbofilia buzoiana” şi am să fac câteva referiri la acest lucru:
    – suntem in democraţie, fiecare dintre noi avem libertatea de a alege- ce face regulamentul „RNS”? îngrădeşte/impune/restricţioneaza/favorizează /obligă/îndatoriri dar mai puţine drepturi. Legea “pumnului în gură” nu face bine oamenilor . Mulţi dintre noi realizăm aceste nereguli şi unii chiar au curajul să le exprime liber- aici apare conflictul/neînţelegeri/grupuri şi grupuleţe cu alte cuvinte dezbinare. „DEZBINĂ ŞI CONDU”
    – Nu avem la nivelul judeţului un lider , un conducător care sa fie recunoscut de majoritatea columbofililor, să impună respect şi totodată să pună pe primul loc interesul colectiv nu cel personal. Să unească aceste grupuri, să găsească liantul.
    – Mai rău, când cineva vine cu un proiect constructiv imediat se găsesc oameni de “bine” care să conteste şi să bage beţe în roate, fără a aduce argumente sau sunt influenţaţi de anumite persoane care se vad atinse în orgoliul personal sau financiar. Vorba unui coleg care din păcate nu mai e printre noi, “ In Buzău e o adunătura de oameni ce au poposit din cele 4 zări”. Probabil fără să ştie că Buzăul a fost un târg pe malul râului unde se întâlneau negustorii din Moldova, Dobrogea, Oltenia şi Ardeal.
    – In sportul columbofil au intrat oameni “grei”, potenţi financiar care a stricat echilibru în rândul celor mulţi. De la un hobby practicat cu plăcere de cei mulţi se vrea un sport al elitelor. Acolo unde aceste elite au înţeles că numai cu ajutorul celor mulţi poţi ajunge pe podium treaba merge foarte bine. Va las în continuare să completaţi aici. NUMAI DACĂ ŞTIM CAUZA PUTEM ÎNLĂTURA EFECTUL.
    Eu personal am ajuns la concluzia că mă avantajează o anumita rută (nu vreau să mai reiau campania) şi ca atare am acţionat în consecinţă, începând cu 2013 am zburat porumbeii pe ruta UKRAINA- e dreptul constituţional al fiecărui cetăţean de a alege.
    Cei care au înţeles acest lucru s-au constituit intr-o asociaţie „club sportiv”. Astăzi 12.01.2013 peste 30 de membrii s-au adunat să pună bazele unei noi Asociaţii ce va avea în prim plan plăcerea de a practica sportul columbofil fără ură şi interese şi nu în ultimul rând fără a avea frica să spunem lucrurilor pe nume.
    Indiferent din ce Asociaţie, Federaţie faceţi parte urez tuturor columbofililor buzoieni şi nu numai, un an columbofil mai bun iar atunci cânt ne vom întâlni la diferite activităţi sportiv columbofile să ne salutăm şi să ne respectăm reciproc.
    Cu stimă şi respect,
    Manoloiu Buzău

  29. Ionut , ma faci sa-mi pierd rabdarea, totusi nu te-ai prezentat cu adevarat,si poate iesim la o cafea sa-mi prezinti rezultatele tale .

  30. Domnule FIilip Adrian stiti cumva cine sunt:Ionut , Gogu ,Ilie si ceilalti care nu si-au prezentat numele intreg asa cum au fost rugati la inceput , sa stim si noi cu cine avem onoarea .Daca ne ascundem dupa colt si barfim pe la spate , nu o sa ne intelegem niciodata .

  31. DOMNULE COMAN C-TIN EU PRIN CE AM SCRIS NU AM VRUT SA VA DISCREDITEZ SAU SA VA JIGNESC DEPARTE DE MINE ACEST LUCRU A FOST DOAR O DEJAMAGIRE PERSONALA FATA DE CE AM GASIT ACOLO FATA DE CLUBUL LA CARE AM ACTIVAT LA PLOIESTI SI DOAR UN SINGUR LUCRU VAS PUTEA REPROSA CA NU VA-TI IMPLICAT CAT DE PUTIN IN A MA ATRAGE IN CLUBUL CISLAU SI DE AICI O MICA FRUSTRARE DIN PARTEA MEA CEEA CE MA DUS CU GANDUL CA NU SANT DORIT ACOLO ATITA TOT.INELELE PE 2013 VI LE-AM PLATIT IAR REFERITOR LA ZBORUL CU PUII AM DORIT SA ZBOR PE NUMELE LUI MARINICA TOCMAI PTR CA NU ERAM INSCRIS IN CLUB IAR PORUMBEII AI PLATEAM NU A FOST VORBA DE GRATUITATE DAR NU MAI CONTEAZA EU ORICUM VA RESPECT PTR CEEA CE FACETI LA CLUBUL DIN CISLAU DAR E LOC DE MAI BINE IAR CELE SCRISE DE MINE SANT RELATARI AI MEMBRILOR DIN CLUBUL CISLAU CARE MI-AU FOST SPUSE SI MIE,DAR PROBABIL CA NUMERICUL MEU DE 70 DE PORUMBEI ESTE PREA PUTIN PTR CEEA CE SE DORESTE LA CLUB.ORICUM SA STITI CA VA DORESC SA REUSITI SA TINETI MAI DEPARTE CLUBUL DIN CISLAU UNIT SI SA AVETI REZULTATE MAI BUNE CA IN ANII CE AU TRECUT SI SA STITI CA MIE IMI FACE PLACERE SA VORBESC CU DUMNEAVOASTRA SI IMI PARE RAU CA NU MAI AM NR DVS DE TLF SA FI VORBIT MAI MULTE SI POATE REGLAM UNELE DISCREPANTE DIN DISCUTIA NOASTRA DE AICI SI AM INTELES MESAJUL DUMNEAVOASTRA DE A NU VENII IN CLUB SI MA VOI ORIENTA IN ALTA PARTE O ZI BUNA CU RESPECT SI INIMA BUNA VA DORESC SEBASTIAN.

  32. ai mare dreptate sebastian nu se doreste ca clubul din cislau sa creasca sant din patarlage si cunosc foarte bine situatia de la clubul din cislau degeaba vorbeste nea costel ca la club nu se hotareste nimic prin adunare de membri si sa se voteze cu majoritatea esti intrebat la misto si hotarasti tot ce vrei mata arata-mi mie cand sa adunat membri cu prezenta de 75 la suta si ai pus problemele care sant si sa hotarat ceva prin vot nimic sant doar vorbe se stie ura matale ptr cei din berca si asta afecteaza pe noi cei din club ai facut ceva sa schimbi masinile ca sant cazaturi si se transporta in conditii de ma mir cum ajung la destinatie dc in clasamente nu aparem pe saitul fcpr decat dupa ce se ajunge la a 6-7 etapa de nu stiu ce si cum stam dc nu te-ai implicat personal in trimiterea cotizatiilor de anul asta de santem in curu gol fara inele si nici nu stiu cand le primim degeaba esti ca un dictator pe la club ca o sa plece multi deacolo si asa am auzit ca cel putin 4 membri nu mai zboara tot din cauza neintelegerii matale cu alte cluburi si asta ne afecteaza pe toti e o vorba sa te faci frate cu dreacu pina treci puntea daca ai probleme personale cu alti nu ne face sa suferim si noi pe linga mata am zis in toamna ca vrem sa zburam pe ukraina anul asta si nu ne-am dus la oreavu la adunare sa vad daca anu asta te tii de cuvant si ne duci pe ukraina sau iar ne duci cu zaharelu pina iti faci mata ploile sincer eu cred ca renunt astept ceva schimbari ca e jale. nea costica

  33. ti le prezint dml oprea , si spun garantat ca sunt mult peste ale dumneata sau ale tandrmului petcu+oprea,vad ca vb de parca ai fi un campion ,macar pe club la tine dar nici acolo nu esti in primii 3 pe clubul de la ghereseni unde zboara numa copii.
    Daca ar incepe fiecare membru sa spuna cati bani a dat pe porumbei pana acum cred ca ne-am incurca de sute de milioane pe aici darasta este egal cu 0 investitia ,problema este rezultatele!ciao

  34. Domnule Solzea,nu vreau sa intru in polemica cu dv pentru ca , la contra argumente dv raspunde-ti cu rautati si nu vreau sa-mi bat capu degeaba . Dar sa va mai spun cîte ceva ..Dupa parerea mea columbofili ca dv care zboara 5 , 6 etape( si va asigur ca sunteti mulţi la ’10:1)nu aveti dreptul moral sa impuneti un anumit plan de zbor . În legatura cu buletinul, asta este , si te asigur ca nu sunt primul din tară care a facut asta , dar numai la 10-1 se interzice asta . La Uniune au spus ca nu sunt probleme , la asociatia lui Paul la fel , la Constanta si Bucuresti de asemeni etc.Haide-ţi sa dam rautatile laoparte si sa propunem ceva constructiv,pt ca in ritmul asta nici 10-1 nu o sa mai poata
    zbura porumbeii pe viitor .

  35. PATARLAGE CRED CA ESTE ZONA DE UNDE STAI NU CRED CA ESTE NUMELE TAU LA CE AI SPUS TU NU POT SA ZIC NIMIC PTR CA SINCER NU STIU SI NU IMI PLACE SA VORBESC DE CEVA CE NU STIU SI NU VREAU SA SUPAR PE NIMENI PTR CA PE MINE DOMNUL COMAN MA AJUTAT IN CE AM DORIT EU DE LA DANSU. CHIAR DACA LUCRURILE STAU ASA CUM SPUI ERA MAI BINE SA LE SPUI PERSONAL EU ASA CRED SAU IN SEDINTA DE LA CLUBUL VOSTRU.EU NU LE SPUNEAM AICI NICIODATA DACA MAI AVEAM NR DE TLF AL DANSULUI SI CRED CA TOTUSI DACA NU ERA EL NU AVEATI UN CLUB LA CISLAU ASTA E PAREREA MEA STIU CA SE ZBATE MULT PTR ACEST CLUB CARE DE ALTFEL DIN CATE AM AUZIT DANSUL LA INFIINTAT SI IL FELICIT SI PENTRU ASTA RESPECT.POATE VREODATA CINE STIE PESTE UN TIMP O SA FIU SI EU IN CLUBUL DANSULUI TIMPUL LE ASEAZA PE TOATE .

  36. Am incercat ; am inteles ca nu se poate . . . trebuie sa-i intelegem pe fiecare . Va doresc multa sanatate tuturor columbofililor si mult succes !

  37. daca esti atat de bun dm patarlage de ce nu vi tu presedinte de club rezolvi asa zisele probleme si pe urma dai lecti.daca ai coloana vertebrala spuneti identitatea si numai vb prosti.daca nu era nea costel numai exista clubul cislau de mult retine asta.

  38. Raileanu fige de concurenta ii este frica de un anumit club sa zboare pe orice directie ,pe cislau nui primea cand zbura ardeal dar pe moldova ar vrea sa zboare cu el
    Inainte zicea ce sa zbor cu ei ca sant in fata mea , sa fac 50 km ptr ei degeaba sa consum motorina sa omor porumbei dar sa fie el in fata pe moldova ii ia mare mizerie de om!

  39. Domnule ,,patarlage” eu cred ca esti de la Cislau sau mai sus de Patarlagele si n-ai tupeu sa spui ce te doare in fata!nu aici…Ma gandesc ca ai si pretentii ca de exemplu sa ti se intinda covorul rosu cand vii la imbarcare si sa te mai astepte si cineva cu flori.Te astepti sa fi sunat inainte de fiecare etapa si sa fi rugat frumos sa vii sa-ti imbarci porumbeii(asta ca tu sa nu-ti consumi din credit).Uiti ca nimeni din club nu-i retribuit pentru munca facuta de multe ori cu sacrificii si ca fiecare dintre noi are datorii si responsabilitati si obligat sa se implice fara sa astepte vreo recompensa din partea cuiva. Este clubul nostru si daca ai pretentii,implica-te si nu mai astepta la altii.Vrei cumva functia de presedinte de club?Spune-ti adevarata identitate si poate iti fac si loby. Si ca sa fiu in asentimentul tau mi-am dat un pseudonim pe masura!!! In acest comentariu sper c-am facut si cateva lamuriri pentru d-nul Sebastian !!!Va doresc un an competitional cu satisfactii!!!

  40. Domnule Ionut,nu va-ti uitat bine . Avem locu 2 pe clubul Gheraseni la categoria general palmares si locul 2 as spid tineret , deci nu este asa cum spui ,si la Gheraseni sunt columbofili adevarati care in ultimii ani sa-u vazut in top 3 judetean la mai toate categoriile si nu conteaza daca sunt copii sau ….

  41. Va salut dle Filip.
    Imtentia v-a fost buna, dar sigur acum traiti o dezamagire.
    Astazi, in acest moment cred ca mai repede mergea intrebarea cine renunta la orgolii?
    Va spun eu …nimeni!!
    Dle Filip acest sport a adus impreuna si crescatori de porumbei si columbofili.
    Diferenta este enorma, un crescator este similar cu un crescator de gaini decat ca vrea ,,sa zboare de placere,,dar pe parcurs va incepe sa aiba pretentii exagerate si o atitudine de non combat, sau ,,bete in roate,,.
    Un columbofil este persoana care imbina zborurile, rezultatele, cu munca, cu ambitie ,cu sacrificii,placerea de a nu trece timpul pe langa tine degeaba,de a ramane ceva dupa tine,rezultatele tale ,rezultatele pasarilor tale in alte crescatorii.
    Realitatea ne arata astazi ca cei ce credeau candva ca au gasit reteta castigatoare sau inselat,ce fac ei!recunosc? nu!!! reseteaza DIRECTIA!
    Am incercat sa inteleg notiunea de ruta usoara,invocata de multi si am aflat ca este ruta de pe unde nu se pierd multi si vin acasa a doua zi ,a doua saptamana ,a doua luna…la graunte.
    Cislau si Berca sant ,,infratiti,,prin necazurile comune, dealuri,munti la intrare, soimi la streasina casei,necazuri peste care trecem stiind ca va veni bucuria primului concurs.
    Din pacate in 2014..ceva se va schimba,spre bine? eu nu cred.
    De la calculul care mi se prezenta in ianuarie 2013, 9000 de porumbei,adica tot buzaul in directia UK.iesire de maxim 7 ori, astazi se fac promisiuni neacoperite la 2-3000 cu plan de zbor realizabil.
    Daca ii spui cuiva ca este nerealizabil devii dusman si asa mai bina tacem.
    Dar ce facem cu acei COLUMBOFILI a caror munca de ani de zile este in pericol.
    Cine intelege ca orice achizitie,buna sau rea are nevoie de 2-3 ani de verificare pana la verdict ,ok,sau exterminare? schimbarea unei rute inseamna 2-3 ani de reselectare a ce ai, sigur alte infuzii,alti2-3 ani de verificare a noii infuzii.
    INTREBACE? ce se intampla daca un crescator,sau mai multi, isi aduce aminte…,,am incercat si pe aici ,asta e hai inapoi,,.
    COLUMBOFILII TREBUIE SA SE DECIDA. UN CLUB CU 2000 DE PASARI POATE FACE ORICE, UNUL CU 1000 SAU 5-700 TREBUIE SA DUCA TRATATIVE.
    BUZAUL IN CADRUL FCPR ADUNA TOTI PUTIN PESTE 2000 DE PASARI LA FOND, CE NUMERIC POT AVEA UNELE FRACTIUNI CA SA SPUI CA ESTI UN PARTENER DE LUAT IN SEAMA.
    Astazi sant huliti unii lideri, maine vor fi altii ,este greu o armonie…..pentru ca aici unii sant crescatori, altii columbofili.
    Haide-ti sa continuam sa traim placerea sosirilor din concursuri si sa fie mereu de locul 1.
    DLE FILIP VA DORESC IN 2014 REZULTATE DE TOP INDIFERENT UNDE VE-TI ZBURA ,EU UNUL VA CONSIDER UN COLUMBOFIL!!!!

  42. Este ultimul meu comentariu aici , DAR voi ramane in continuare un sustinator al columbofiliei buzoiene.nu stiu de ce atata INTRIGA si asa de mari ORGOLII de aceea voi spune pas in dorinta mea de a zbura porumbeii in aceasta zona ma voi intoarce la PLOIESTI .VA DORESC TUTUROR ANII BUNII CU REZULTATE DE TOP SI IMI DORESC DIN TOT SUFLETUL CA GRUPAREA DIN CISLAU SA FIE UNITA SI SA TINETI CLUBUL UNIT.INIMA BUNA VA DORESC SI UN AN COMPETITIONAL 2014 CU MULTE CLASARI SI REZULTATE.

  43. Va salut si eu , domnule Popa ! Va consider un columbofil complet si imi face deosebita placere sa concurez alaturi de dumneavoastra si de toti campionii judetului nostru . Dezamagirea este intradevar , profunda , insa nu de nedepasit . . . sunt dezamagit de conjunctura geo-politica din estul continentului , care impiedica columbofilii ca dumneavoastra , sa demonstreze ca ruta nu schimba clasamentele . In spirit de colegialitate , voi respecta decizia majoritatii de la Clubul Cislau , atata timp cat concursurile vor fi organizate de o asociatie afiliata FCPR . Pozitia mea in acest sens este binecunoscuta si intransingenta .

  44. Am uitat sa completez, pentru a nu da apa la moara carcotasilor.
    Eu sant adeptul rutei polonia,pentru ca ceva trebuia schimbat si prahova nu a dat semne de schimbare,iar alt lucru,pentru mine, vice campion Petre, campion Nicolaie, campion Rosca sant adevarati COLUMBOFILI!!!

  45. Domnule , Patarlage , imi cer mii de scuze ! nu v-am vazut comentariul pana acum si imi pare rau . Cum am putut sa nu observ , ca un membru de baza al Clubului nostru , are asemenea nemultumiri ; aveti mare dreptate si de aceea va invit sa va dezvaluiti identitatea , poate va alegem presedinte in locul domnului Coman , pe care vad ca il respectati nespus . Sunt convins ca sub conducerea dumneavoastra Clubul Cislau va cunoaste o dezvoltare nemaivazuta . Insa nu cred ca stiti sa alcatuiti o comisie de imbarcare/desigilare , nu cred ca stiti sa competati un proces verbal sau sa finalizati un dosar de concurs , ce sa mai zic de o diagrama . . . poate sa organizati petrecerea columbofila , de la final de sezon competitional . Si totusi sunt un visator incurabil . . . visez la clipa cand dumneavoastra sau altii asemenea , vor veni si isi vor asuma o identitate si tot ce-si asuma domnul Presedinte impreuna cu toti cei implicati . Si de ce sa nu recunosc , visez la cupa de Campion National si la cea de Vicecampion European , dar asta nu inseamna sa le murdaresc pe ale celor care le-au castigat deja , incercand sa-i cobor la acelasi nivel cu mine , pentru ca eu nu pot sa urc la ei ; stiti despre ce vorbesc ? este prea fina aluzia ? Pana sa ajungem acolo , va invit , politicos , sa participati la intrunirile Clubului Cislau ( daca sunteti membru ) si sa va supuneti deciziilor majoritatii . Nu o luati prea personal , pentru ca nu ne cunoastem . Sunteti doar un etalon , mai sunt si altii . Pentru toti ceilalti , imi cer scuze , acest comentariu este un pamflet .

  46. D-le Marian Popa , cine nu renunta la orgolii? Va spun eu cine si este de neegalat , singurul om este si va ramane Vasile Raileanu , nu vrea sa lase garda jos orice ar fi si s-ar intampla raspunsul dumnealui este ,, Nu”.Cum poti concura cu porumbeii daca el crede ca este.. Dumnezeu pe pamant”,nu primeste pe oricine in clubul,asociatia cica este a lui . Sa nu uitam ca in acea asociatie membri fondatori sunt printre alti : Poterasu Cornel, Distraru Ionut , Margaritescu Dan oameni care il pot da in judecata oricand si pot castiga . Singurul care se impotriveste este la unire este el si mai injecteaza si pe alti pe langa el cum ar fi: Negoita Viorel , Andrei Ion oameni pe care nu ii vad bine in viitorul apropiat ..
    Cu respect Doru

  47. Am stat si am citit toate comenturile si ma-m hotărit să scriu citeva idei personale care pentru mine reprezintă cheia succesului în columbofiliei.Cred că pentru a obtine rezultate de top national la nivelul judetului Buzau trebuiesc indeplinite citeva cerinte:
    – trebuie ales un traseu cit mai usor pentru porumbeii nostri pe cit posibil fară a trece peste munti(în munti foarte multe răpitoare,pe ultimii 100 km porumbeii trebuie să treacă muntii pe ruta Polonia si Slovacia)
    – trebuie ales un traseu echitabil pentru toti columbofilii din judet în sensul că linia dreaptă intre loc. de lansare si loc. de sosire pe cit posibil să nu treacă pe deasupra muntilor(singura directie pentru îndeplinirea acestei cerite este Ucraina)
    – trebuie ales un traseu cu o retea de ape curgătoare cit mai densă pe cit posibil perpendicular pe directia de zbor a porumbeilor (Ucraina este singura rută in care riurile sunt perpendiculare pe directia de zbor cu conditia să alegem loc. pe axa Buzau Donets,Pvlohrad,KRASNODOM)
    – trebuie alesă o directie de zbor astfel incit să dăm posibilitatea porumbeilor să zboare cu soarele in spate sau lateral(pe Ucraina putem cistiga 1-2 ore cu lansare mai dimineată deci porumbeii la Fond si Maraton sunt avantajati)
    – trebuie ales un traseu de zbor astfel incit porumbeii valorosi să se desprindă de la o distantă mai mare fată de loc. de sosire(cîmpia oferă această posibilitate)
    Cînd vom întelege că nu X sau Y vrea această directie de zbor ci porumbeii nostri vor această directie de zbor nu vom avea nici o sansă în campionatul national.Cupa Europei de la Dortmund a demonstrat că pe acestă rută Romănia a obtinut locul 2 European.Lotul Romăniei a avut porumbei de la vit. la maraton zburati pe ruta Ucraina.
    Atîta timp cît toate judetele din Sudul si S-E Romăniei zboară in Ucraina si obtin rezultate remarcabile noi de Ce nu putem? S-au nu dorim performantă? Nu dorim să avem porumbei la Olimpiadă?De citi ani nu a mai avut Buzaul porumbei în Olimpiadă?În ultimii 20 ani pe Polonia 10 ani si pe Slovacia 10 ani nu cred că am mai avut porumbel în olimpiadă.Oare de ce?Nu cumva ruta de zbor?Am zburat măcar un an pe Ucraina si nu am realizat nimic?Vă spun eu nici măcar nu am încercat sau nu am fost lăsati să incercăm.
    Mai avem la dispozitie citeva luni si putem încerca proiectul Ucraina verificat de MH,OT,DJ,GJ,VL,AG,B,GR,CT,UCPR,FRSC.(cu alte cuvinte tot sudul si Sud-Estul Romăniei).
    Cred si am speranta că toti columbofilii din judet vor reflecta la aceste idei si vor lua decizia cea mai bună pentru porumbeii lor si pentru rezultate nationale mai bune.

  48. Domnule Petre Adrian , pentru ca dezideratul dumneavoastra sa fie realizabil , si sa avem porumbei la Olimpiada si la alte manifestari de acest fel , este imperios necesar sa concuram sub egida FCPR/FCI . In acest sens trebuie sa ne platim cotizatiile , sa participam la adunarea generala si sa votam planul de zbor . Personal , sunt dispus sa experimentez orice ruta , dar in acelasi vreau sa respect decizia majoritatii ; scindarea judetului este fara sens atata timp cat aceste reguli de baza vor fi respectate .De ce incercam sa facem lucrurile , ocolind calea cea mai simpla : ne intrunim , votam si respectam rezolutia .

  49. VA SALUT COLUMBOFILII DIN JUD BUZAU SI VA SPUN IN CEASUL AL 12=LEA INAINTE DE DEZASTRU DE CARE VA APROPIATI REPEDE SI SIGUR SA VA DATI JOS OCHELARII DE CAL PE CARE AI PUTRATI DE ANII DE ZILE SI PENTRU DUMNEZEU VOI NU VEDETI CA IN ORICE SPORT TOTI SAU RALIAT DUPA METODE NOI, SCHEME DE JOC NOI, METODE DE ANTRENAMENT MAI NOI SAU UPDATAT DUPA VREMURILE SI CONDTIILE PIETEI SI CELE METEOROLOGICE.DE CE VOI PRESEDINTI DE CLUBURI SAU CEI CARE ADMINISTRATI CLUBURILE DIN JUD. BUZAU NU SUNATI SI SA VA INTERESATI LA CLUBURILE CARE AU INCEPUT SA ZBOARE PE RUTA UKRAINA CUM AR FI MH,OT,DJ,GJ,VL,AG,B,GR,CT,UCPR,FRSC SAU LA CEI CARE ZBOARA DE ANII DE ZILE PE ACEASTA RUTA SI SA INTREBATI CUM ESTE CE LOCATII SANT DE EVITAT CE LOCATII AU ADUS REZULTATE SI SOSIRI BUNE RUTE DE PLAN DE ZBOR AVETII ATAT DE MULTE PARGHII DE CARE SA VA FOLOSITI SI SA PUTETII SA FACETI UN PLAN DE ZBOR ECHITABIL PENTRU TOATE CLUBURILE DIN JUD BUZAU REUSIT SI CU SADISFACTII DE MULT UITATE IN JUD BUZAU .DOMNULE RAILEANU ,DOMNULE COMAN CISLAU DOMNULE PETRE ADRIAN,DOMNULE,POP MARIAN DOMNULE FILIP ADRIAN ADUNATI-VA FRATILOR PENTRU CA LUPTATII PENTRU O DRAGOSTE CARE NE UNESTE PE TOTI ACEEA DE COLUMBOFILII SI IUBITORI DE PORUMBEI SI AUTOMAT DE PERFORMANTE EU CRED CA RUTA ARDEAL AR TREBUI LA DUMNEAVOSTRA IN ZONA SA O CAM UITATI PTR CA A FOST BUNA DAR ACUM MAI TREBUIE SCHIMBATA MAI ALES DATORATA SCHIMBARILOR CLIMATERICE SI DA-TI O SANSA PORUMBEILOR VOSTRII MACAR SA INCERCATII UN AN SI VA ASIGUR CA VETII AVEA CU ADEVARAT SADISFACTII.LASATI MACAR O DATA ORGOLIILE DEOPARTE SI INTALNITIVA FATA IN FATA PENTRU CA CEL MAI GREU INTR-O COMUNITATE ESTE LIPSA DE COMUNICARE SPUNETI-VA UNII LA ALTII CE AVETI DE REPROSAT UNUL ALTUIA REGLATILE SI PUNETI MANA SI FACETII CEVA NU PENTRU ALTII CI PENTRU VOI SI MAI ALES PENTRU PASARILE VOASTRE.ESTE CEASUL AL 12-LEA SI TIMPUL TRECE.

  50. Pentru 54 daca gandesti precum scrii ne-ai lamurit.Daca stau sa ma gandesc mai bine, continutul e de vina, nu scrisul!De ce nu zbori tu anul asta pe Ukraina fara sa-ncerci sa mai corupi si pe altii si vino cu dovezi la sfarsitul sezonului nu cu vorbe.Ca de vorbe si presupuneri santem satui cu totii.Schimbarea unei directii de zbor nu se face intr-un an ci se pregateste incepand cu zborul puilor. In nici un caz nu zbor maturii pe directia opusa anului anterior ca nu fac altceva decat sa completez numericul.Hai sa zburam pe cele doua planuri respectiv FCP-ristii pe Polonia sau Cehia iar FRS-cistii pe Ukraina, iar dupa terminarea sezonului de zbor cu maturii,tragem concluziile.Si ne raportam la numeric si la rezultate ,in nici un caz la porumbei ramasi (cine gandeste altfel trece in postura de crescator nu de columbofil-il citez pe dn Popa M.) Apoi incepem zborul cu puii pe directia pe care o gasim mai buna si continui pe aceiasi directie si anul urmator .Nu uitati un lucru insa ca indiferent pe ce directie va zburati porumbeii ,la finalul fiecarei etape se stabileste un clasament care incepe cu locul 1 si se termina cu locul …. Va doresc sa visati cu totii la locul 1 dar nu numai ,sa vi se si-mplineasca !!!SUCCES!

  51. Pune tu U P K o vorba si pentru noi ca sa ne ia DJ,GJ,AG,MH,CS,..etc.
    Daca nu vor, cauta tu istetule alte variante ca vad ca esti bun de gura si poate gasesti formula REALIZABILA corecta!
    Tot aud de ucraina in cadrul fcpr si nu vad nici un partener valabil pentru buzau,
    luminati-ma voi!

  52. o sa zburam ukraina cand o sa scapam de astia care fac din columbofilie afacere nu hobby! iar din kte vad frsc-ul e singura solutie(cum am facut si cu puii) vant in pene!

  53. Uniti nu avem cum sa fim atat cat noi suntem dezbinati in interiorul cluburilor , probleme sunt la Berca , Cislau , Gheraseni , chiar si la Buzau .Stalpu s-a scindat primul ,Berca si Cislau anul asta si cine credeti ca urmeaza anul care vine ? 10=1 cu siguranta .

  54. Domnilor , din fericire , chiar si in ceasul al doisprezecelea , s-a ridicat valul de pe ochi ; toata zbaterea unora este lupta cu morile de vant , intentiile sunt mult mai profunde decat ne-am imaginat si lupta nu se da la nivelul la care am crezut . Romanul , in itelepciunea-i ancestrala , a iscusit in lunga-i existenta , vorbe de duh . Una dintre ele ilustreaza metaforic situatia care ne-a dezbinat : Pestele de la cap se-npute ! Insa ce este mai grav . . .putreziciunea sa raspandit printre noi , columbofilii de rand si imi vin in minte cuvintele Sfantei Scripturi : ratacirea de pe urma va fi mai rea decat cea dintai !

  55. nu stiu c vor altii ,,dar eu porumbeii nu o s-ai zbor decat la fcpr,,acolo o sa-mi platesc cotizatia,indiferent c vor altii

  56. Domnule Petre spuneti ca vreti sa avem si noi porumbei la Olimpiada zburand pe Ukraina?
    Pai de curiozitate am intrat pe clasamentele FRSC din 2013 la gruparea unde a activat si Clubul Stalpu si ce credeti c-am descoperit? La primele doua etape de fond,locurile 15-20 au optinut aprox. 10 puncte penalizare. Am comparat cu prima etapa de Presov a Asociatiei Buzau si cele 10 puncte de penalizare sant abia la locul 100.Cand vreodata,zburand cu o mana de oameni la FRSC va putea obtine cineva punctaj pentru participare la Olimpiada? Nu mai zic ca distanta dintre primul si ultimul crescator este aprox. 100 km!!!Cati dintre cei pe care i-ati convins sa zboare pe Ukraina cunosc aceste aspecte care nu sant deloc de ignorat! Ce sa mai zic de programul lor de clasamente care nici pe departe nu este ca cel de la FCPR(ma refer la detalii)! Haideti sa nu ne mai imbatam cu apa rece si sa folosim banii columbofililor nostri in scop recreativ si nu in cercetare ca suntem prea saraci pentru asta!!!

  57. As crea sa mai adaug ceva reprezentativ de la marele Jules Gallez care spune: ,,O volierã nu este bunã deoarece este frumoasã. si dacã ai avut vreodatã rezultate bune, vei sti pentru restul vietii cã nu voliera este de vinã când rezultatele nu mai sunt bune. Esti tu sau porumbeii tãi. Deci nu schimba o volierã care s-a dovedit cã este bunã”.
    In cazul nostru as vrea sa inlocuiesc ,,rezultate bune” pe care poate multi nu le-au avut inca cu cele ale vecinilor sau colegilor de club si cuvantul ,,voliera” cu directie de zbor!!!Multumesc!

  58. va credeam profesionist domnule cislau dar am observat la comentariul tau nr 55 spui ca nu zbor maturii pe directia opusa anului anterior ca nu fac altceva decat sa completez numericul. GRESIT si asta denota amatorism,daca ai stii cate cluburi au schimbat ruta de zbor la maturi in directie opusa anului trecut si au avut rezultate.motive, motive, motive.pentru ca se pare ca nu prea ati auzit de antrenamente premergatoare rutei, ce dracu nu santem copii ne mintim ca la meteo.e simplu la schimbarea rutei se pune putin mai mult accentul pe antrenamente pe ruta aleasa e logic, dar cand comoditatea ia loc performantei ne luptam la amatorii.

  59. Concurs X,Rosca marca si claseaza peste 50%,
    la 500!!!m aerian 10 crescatorii ,peste garla marca si claseaza 0,1%,la 15km aerian Pirnog si Ene marca de loc 1,2
    decat sa vrei sa scapi de ,,astia,, mai bine baga la cap com 62..lissu & draghici.

  60. domnule ‘patarlagele’vad ca sunteti nemultumit din cauza masinilor…daca nu va convin masinile scoateti mai multi bani din buzunar si aduceti dvs masini mai bune!sau mergeti la cluburi care dispun de masini mai confortabile….deee stiti vorba aia’dai un ban dar stai in fata’!nu mai dati in nea costel coman cu noroi ca nu stie sa organizeze planul poate nu are cu cine,nu va puneti intrebarea?poate nu are cu cine colabora…este usor sa stai in afara si sa judeci pe unul si pe altul…

  61. Domnilor columbofili ,dupa cum a-ti vazut ,soarta columbofiliei buzoiene a fost pecetluita . Pecetluita ,de acei crescatori de porumbei care toata viata lor s-au ocupat cu prinsul porumbeilor de concurs,fiind girati chiar de sefii lor .Cu asemenea oameni nu ai cum sa nu dezbini si sa distrugi munca unor columbofili de buna credinta . Cred ca ne-a mai ramas o varianta , aceea de a baga porumbeii pe columbodroamele din tara ,ca acolo se joaca pe bani pana la urma !

  62. COMAN CONSTANTIN LA COMENTARIUL TAU LA NR 15 AI SCRIS :Domnule Filip Adrian, dumneavostra si o mare parte dintre membrii columbofili ai clubului columbofil Cislau cunoasteti pozitia mea. Din respect fata de toti membrii columbofili ai clubului Cislau va spun ca la nivelul F.C.P.R.-ului se stie ca la Buzau sunt probleme. De ce s-a ajuns aici se stie si nu mai trebuie reamintit, decat atat ca o parte importanta din problemele esentiale nu se cunosc
    -CARE ESTE POZITIA TA REFERITOARE LA UN PLAN DE ZBOR SI PE CE DIRECTIE?
    -DE CE SA AJUNS AICI MAJORITATEA NU O STIM?
    -CARE SANT PROBLEMELE ESENTIALE CARE NU SE CUNOSC?
    -SANT SANSE SA MERGEM ANUL ASTA PE UKRAINA SI DACA DA IN CE CONDITII?
    VA ROG SA RASPUNDE-TI LA ACESTE 3 INTREBARI SA NE DUMIRIM SI NOI CA SA STIM CAT DE CAT UN
    VIITOR SI FITI DIRECT FARA OCOLISURI ASTEPTAM CU TOTII SA NE LAMURITI SI PE NOI.

  63. Au fost depuse 4 (patru) cereri de afiliere către F.C.P.R. şi s-au hotărât următoarele:
    – Asociaţia Club Sportiv Columbofil Cislău-Berca-Buzău-Stâlpu – dosar incomplet. Lipseşte, conform Statutului F.C.P.R., acordul celorlalte Asociaţii afiliate de pe raza Judeţului Buzău.
    -acest fragment de sus este luat de pe site-ul FCPR santem vai de mama noastra si mai vorbim de planuri si de viitor cand de fapt noi santem rupti in cur.

  64. NOUL RNS……
    Capitolul II
    r) Concursurile de demifond – fond şi fond se organizează în comun de asociațiile afiliate din minim 2 județe. Pot face excepție de la acest caz asociațiile care pot organiza concursuri de fond cu minim 80 de columbofili participanți și 80 de ceasuri constatatoare cu fișe de cronomentare și benzi pt ceasurile mecanice, la fiecare etapă de fond organizată.
    Etapele ce se efectueaza cu gruparea se considera etape nominalizate, obligatoriu se vor efectua doua etape cu gruparea.
    Gruparea 14
    Prahova, Buzau
    s) Concursurile de maraton se organizează in comun de asociatii pe fiecare grupare de județe aprobată. Lansarile la toate concursurile de maraton se vor face de comun acord al asociatiilor participante, mai putin concursurile nationale organizate de F.C.P.R.
    Concursurile de maraton se organizeaza astfel:
    Maraton 1 – peste 800 km
    Gruparea 14
    Prahova, Buzau
    Al doilea maraton:
    Aceasta etapa este National pe grupari, se va organiza de catre FCPR, obligatoriu peste 900 km, la o data stabilita. Localitatile de lansare precum si data concursului vor fi anuntate prin circulara. Nu se pot organiza alte concursuri de maraton în week-endul acestui concurs dar și în cel de dinainte și după acest week-end.
    Zonele sunt urmatoarele:
    Zona 6
    Harghita, Brasov, Covasna, Prahova, Buzau
    MUNTENIA&ARDEAL. O alegere „superba”. De la Brasov la Buzau (NU la Intorsura Buzaului), peste un „deal” nesemnificativ. MA INTREB (NU STIU A CATA OARA) CINE A FACUT ACEASTA GRUPARE? CINE A HOTARAT PENTRU MAJORITATEA BUZAULUI? CAND LA ADUNAREA GENERALA SE HOTARASE ZBOR PE DIRECTIA MOLDOVA. AVAND FONDUL SI MARATONUL PE SLOVACIA AUTOMAT SI CTG. 1 SI 2 VA FI TOT PE ARDEAL. DE CE? CAND COLUMBOFILII BUZOIENI AU HOTARAT SA SCHIMBE RUTA PE MOLDOVA? Daca se va continua in modul acesta buzaul va ajunge „varza”. Vom avea rezultate de „top” noi buzaul si de ce nu si Prahova, care din 40 000 de porumbei au avut la nivel national fffff multe cupe de loc 1la 3.
    Ma intreb oare „cineva intentionat” vrea sa cumparam anual porumbei, produse si alte asa zise stimulatoare ca sa reusim sa ne vedem si noi prin clasament? Unde sunt acesti 40 000 de porumbei? Trebuie sa schimbam liniile, sa aducem mereu „porumbei de valoare”, nu sunt bune vaccinurile autohtone aducem de afara, etc. etc…. O INTREAGA INDUSTRIE.
    Cine din zona noastra a reusit sa creeze o linie proprie? Poate unul ca D-l Butucanu si mai sunt cativa care-i numeri pe degetele de la o mana. De ce nu ne putem lauda cu linia domnului „ROMÂN” care de generatii a obtinut rezultate de top in tara si peste hotare? DE CE? Pentru ca anual ne distrugem porumbeii pe rute total neadecvate cu clima, relieful. Noi distrugem porumbeii iar ‘baietii destepti” dezvolta afaceri profitabile. CUM? Va las pe dumneavoastra sa deduceti.
    Am aratat in alt topic „loc 1 Moscova” ca 90% din porumbeii care au fost in top 3 la ctg. FOND si MARATON au fost zburati pe ruta UKRAINA si POLONIA. Va intreb DE CE?
    Am vizionat un filmulet cu expozitia celor de la UCP. Am ramas placut surprins sa vad un numar mare de porumbei cu „PALMARES MARATON 5 ANI” , „PALMARES FOND 5 ANI” Nu mai vorbesc de 4 si 3 ani. De ce acolo se poate? Au un menagement mai bun? Isi aleg cu grija ruta optima de zbor? Evita ei mereu lansarile catastrofale? Sunt oamenii mult mai seriosi?
    Sunt intrebari la care inca nu am reusit sa raspund. Poate in viitorul apropiat voi reusi sa ma conving de multe lucruri.
    Repet ” PESTELE DE LA CAP SE IMPUTE……. DAR SE CURATA DE LA COADA” De unde sa incepem?
    Cu stima si respect,
    Manoloiu Buzau

  65. nu vor sa mergem pe ukraina de parca au de pierdut cupe la palmares la 3 anii, la etapele de fond si maraton am fost mereu in primele 3-4 locuri iar etapa de etapa am clasat mereu santem primii in clasamente. niste tampenii si ambitii prostesti mai mari ca baraju de la siriu.nici nu stiu daca mai avem toti in voliere porumbei din 2010 ptr ca an de an ramanem de bate vantu in voliere sau cu porumbei care vin ca marfaru si nu ca ar fi porumbeii prosti ,ci pentru ca fortam porumbeii sa vina pe niste rute de te doare mintea, si mai ales sa treaca peste doua lanturi muntoase in unele etape.nu avem de pierdut nimic ori ca ramanem pe ardeal si santem praf ori ca schimbam ruta si pregatim porumbeii pe ukraina anul 2015 si puii in toamna.am vazut intrun interviu ca pina si MARIUS TUNDUC spunea ca santem nebuni sa zburam porumbeii pe rutele astea.

  66. PAI DACA ANUL 2010 A FOST CEL MAI BUN AN COLUMBOFIL DE CE NU RESPECTATI CONDITIILE DIN ACEL AN? ADICA RUTA CLUBURI PARTICIPANTE ETC. NU VOI INTELEGE NICIODATA ACEST LUCRU ADICA MERGE O TREABA BINE SI IN LOC SA FACEM CONTINUITATE IN ACELEASI CONDITII NOI SCHIMBAM TOT! NU RUTA ESTE DE VINA CI PASARILE PE CARE LE DETINEM IN CRESCATORII!

  67. Gabriele a fost cel mai bun an al buzaului de sa facut rezultate la toate cluburile,dar problema a fost ca nua au facut conducatori nostri.IA SA FI FACUT EI REZULTATE MAI SCHIMBAU EI ACEL PLAN?????????????

  68. mai gabi fratu ce vb tu ardealul mananca porumbei,compara cu ukraina sau o ruta de campie nu sunt porumbei de vina ca porumbei care pica pe ardeal sunt din cresc celebre din romania olteanu,stanescu,cazacu,chicheanu la ei fac rezultate si la noi dc?atp raspuns

  69. Da asa este Ardealul maninca porumbei dar si cei care raman sunt adevarati gladiatori! Prahova de la FCPR zboara de ani de zile pe Ardeal si uite ca fac rezultate noi cei de la Brasov tot pe Ardeal zburam si facem rezultate voi de ce nu puteti?

  70. gabriel dar ph din numericu care il are daca ar zbura campie ar fi marii campioni uitete si tu pe fcpr pe catalog ce rute ia cupe la mai toate categoriile,oltu,dj,buc,vn,ct care zboara numa campie,oricum prahova daca mai raman anu asta pe ardeal de la pui am auzit ca se muta pe ucraina!si nu mai vb de ucpr si frsc care zboara numa aici,si bv daca ar zbura moldova sigur ar face mult maimulte rezultate1

  71. Corect asa este ai dreptate ca au numeric mare ! Nu stiu care ar putea fi rezolvarea la voi! In orice caz daca v-ati uni toti din Buzau ati putea face ceva dar asa imprastiati normal ca nu puteti avea punctaje de locuri fruntase! Pacat deoarece aveti crescatori foarte buni in judet!Pentru noi cei din Brasov ruta Moldova e catastrofala deoarece de cate ori ne-au intrat porumbeii pe Moldova de la diferitele etape pe care le-am avut niciodata nu s-au mai intors spre casa lor! Multa bafta si e mare pacat ca nu va puteti intelege! Cand eram copil mergeam cu placere la voi in Buzau la piata de pasari de unde achizitionam inele si porumbei!

  72. multumim gabi trebuie sa recunoastem ca ne-am impartit foarte mult aproape 70% din judet s-au mutat pe ucraina/moldova si restu peardeal nu vorm face nicunii nimic atat timp cat ne impartim in asa fel era bn toti pe o ruta 12 mii de porumbei si gata dar sefi…astia ,,smardoi”

  73. din cate stiu de la baietii de la gheraseni ei vor sa zboare fondurile pe polonia sau ucraina daca nu pleaca toti la frsc .

  74. La noi la buzau se pune problema de sefie nu neaparat de ruta sau de porumbei dar cum e peste tot in romania banul dicteaza in ziua de azi si interesul propriu nu demnitatea si onoarea omului. Pana nu se lamureste asta nu o sa se ajunga la un consens, aceasta este parerea unui columbofil incepator care in primul an a zburat cu bRasovul si Covasna si diferenta dintre ei si noi este ca ei sunt uniti si orcine are dreptul sa vorbeasca ceea ce la Buzau (Cislau) nu e posibil din cauza „Marilor Columbofilii”

    Cu respect.

  75. La Buzau nu iti interzice nimeni sa vorbesti dar sa poti vor I trebuie sa ai si ce spune nu sa te bagi unde nu iti ai locul cum fac multi de la Buzau si din imprejurimi .

  76. cel mai bun plan a fost cea din 2008 2 etape in stanga 2 in mijloc 2 in dreapta,acolo sau fosrmat cei mai multi porumbei buni care mai tarziu au dat roade la fond si maraton ,nu ca acum zburam 10 baia mare la rand ca se invata porumbei peo ruta GRESIT,daca e asa ar trebui sa nu se mai piarda porumbei decat10% dar ei tot se pierd fiinda ne-am format porumbei de stol nu care au cap,si gutanii daca bagam de 10 ori la baia mare vin daca le dam ce trebuie daca tine stolu,in 2008 toata lumea era multumita intra porumbei la toate cluburile bine acolo unde erau si porumbei/crescatorii adevaratii nu ca acum totii cotetarii cui porumbei din talcioc si dupa bloc (de prins)de la nea vasile vor sa fie campionii!

  77. Eu am specificat in paranteza dorule unde nu sunt ascultate si parerile celor mai mici in acest sport. Parerea mea este ca trebuie sa fim toti egali in drepturii si obligatii nu cei mari sa ii ea pe cei mici doar pentru a mai amortiza niste bani(Sa scoti porumbei mai ieftin ca oricum ei ii pierg dupa primele 2 etape si atunci nu mai conteaza) cum se face acum.

  78. salut toti columbofili din judetul buzau si un respect deosebit pentru columbofilii din stilpu’ maracineni afiliati frsc.

  79. REPLICA PENTRU Nea Stefan „LOC 1 MOSCOVA”
    Daca ne aducem bine aminte inca de acum 3 ani am incercat sa schimb aceasta grupa si sa zburam cu porumbeii pe ruta POLONIA impreuna cu Braila, Galati, Tulcea si Constanta. Anul trecut chiar reusisem sa facem un plan de zbor pe ruta UKRAINA si protocol cu cei de la Piatra Neamt si Bacau (care au luat numai la FOND si MARATON 4 CUPE). Peste 70 % din columbofili au dorit aceasta ruta (sa luam in calcul si STALPU). Pana si cei de la CISLAU (majoritatea) au ajuns la concluzia ca aceasta ruta este mai buna si au preferat ca porumbeii sa urce cateva sute de metrii dacat sa treaca peste 3 lanturi de munti.
    Dar au intervenit cei cu “ASOCIATIE PERSONALA” si au contestat aceasta hotarare. Unul cu actele si altul cu tribunalul. Nu s-a tinut cont de votul majoritatii si a trebuit sa vina presedintele FCPR la a doua sedinta si sa influenteze anumiti membrii columbofili. Frica de a schimba ruta pentru unii a fost fatala. S-a invocat faptul ca trecerea granitei e prea costisitoare, nu a contat avantajele acestei rute UKRAINA. Degeaba s-a spus ca toata TARA ROMANEASCA zboara pe aceasta ruta. Cum de acestia pot si noi nu am fi putut? NU AS VREA SA REIAU ACEASTA POLEMICA.
    Drept dovada, anul columbofil 2013, pentru Buzau a fost catastofal. De fapt afirmatia unui presedinte ca ” 2013 VA FI UN AN DE SACRIFICIU” s-a adeverit. V-ati sacrificat porumbeii. Acea persoana nu a zburat NICIODATA la fond si maraton pe aceasta ruta. DE CE? Pentru ca stia conditiile in care porumbeii nostrii concureaza. Ne-a lasat pe noi sa ne rupem gatul ani la rand si sa jubileze cand i se spunea ca porumbeii nu aveau apa si mancare , ca erau lansati in conditii meteo nefavorabile, din depresiuni muntoase unde turistii mergeau la ski in timp ce porumbeii se chinuiau sa iasa din acea “punga rece”. Sustinut de o persoana care de peste 50 de ani “selecteaza” porumbeii, care an de an scoate peste 500 de pui pe care ii sacrifica sau mai bine zis ii da hrana la ulii si alte rapitoare. Eu inteleg ca trebuie sa faci selectie din asa numar, dar noi ceilalti care nu avem posibilitatea sau nu consideram ca e normal sa scoti atatia pui CE VINA AVEM? Una e sa pierzi din 500 aproape 400 de porumbei si alta e sa pierzi 40 din 50.PARCA ITI VINE SA TE LASI. Ne “imbatam cu apa rece”, au trecut vremurile cand in judet erau cateva ceasuri si te rugai de acestia sa-ti primeasca si tie o clema, care de multe ori era si prima in ceas.
    Eu nu doresc la nimeni raul si total dezinteresat am incercat sa ne fie bine noua buzoienilor. M-am lovit de un zid format din cativa oameni “de bine” dar care in spatele lor se aflau acei “catei” ce latra fara a avea un pic de verticalitate, coloana vertebrala. care atunci cand “jupanii” aruncau un os pe jos se apleaca si dau din “coada”.
    Se afirma ca nu am “intervenit” pe langa “prietenii” din CD. Nu inteleg acest cuvant “intervenii”. Daca la nivelul judetului s-a hotarat ruta UKRAINA si a fost aprobat un plan de zbor, oare cine a “intervenit” sa schimbe acest lucru prin metode mai mult sau mai putin ortodoxe? Nu cumva cei pe care ii iei in brate cu atata ardoare?
    Va las pe dumneavoastra sa judecati acest lucru.
    Eu personal am decis sa zbor porumbeii pe o ruta care sa-i avantajeze, o ruta pe care sa nu-i mai dau prada rapitoarelor si vremii capricioase specifica muntelui. Sper ca m-am facut inteles de toata lumea si fiecare sa-si urmeze calea pe care si-a aleso.
    Va urez tuturor columbofililor buzoieni si nu numai, un an mai bun si multa sanatate.
    Cu stima si respect,
    Manoloiu Buzau

  80. Zilele trecute vorbesc cu un coleg din cislau si aflu ca ne-a parasit, a plecat la prahova si asta numai datorita atmosferei create in buzau si a caracterului indoielnic a multor colegi.Intrebandu-l ce vede in viitor pentru buzau ,a spus
    -cel putin doi ani de nebunie si nu se merita,aici e vorba de placerea de a zbura si a astepta pasarile din concursuri.
    Aici a ajuns azi buzaul! de ce?
    In 1985 ma inscriam in asociatia columbofila buzau, deci de atunci si pana azi am vazut si am auzit multe ,dar mai mult ca orice i-am ,,citit,,pe multi.
    In acest interval am vazut oameni care isi schimbau convingerile de azi pana maine ca sosetele, la fel facea si cu anturajul, azi o ,,gasca,, maine alta.
    Pe vremea aceia buzaul zbura polonia si rezultatele erau ok.
    Putin sant acei ce stiu ca pe prahova noi am ,,racolat-o,,sa ne fie mai ,,cald,,fara braila ,galati si tulcea,ori constanta.
    Mai ieri zona deal era de neacceptat,dupa unii, azi ei sant buni, tot dupa aceleasi persoane…ca de, sant primii la ,,intrare,,.
    Tot aud motivarea cu rapitoarele si stau si ma gandesc cum poate un columbofil de oras sa dea sfaturi unuia din patarlagele de ex.,cand pasarea lui ori ca vine de la brasov prin zona de pericol 40-50 km, ori ca urca de la sapoca 40 km, este tot un drac, ba din contra una e sa cobori ,alta sa urci.
    Buzoienii au cerut schimbarea rutei de fond inca de acum 4 ani, astazi unii doresc uk cu frsc-ul, altii polonia in fcpr, deci ceva se va schimba sigur, ramane de vazut cine va trage cartea castigatoare.
    In toti acesti ani pe,,campul,, concursurilor am inteles un lucru
    -SANT UNII CARORA NU LE PLACE SA FIE CONDUSI…SANT NASCUTI SEFI..SI SE PRICEP SA INFLUIENTEZE CHIAR SI DIN UMBRA….ASTA A DISTRUZ BUZAUL!!!
    Macar informatiile sa vina corecte si aici il corectez pe colegul in sport din buzau
    -buzaul a facut protocol cu bacau si neamt in 2013, au ramas cu planul uk in brate, au facut o etapa si nu le-a mai trebuit alta, au cerut acceptul fcpr de a schimba pe polonia si….de acolo au luat cupele!!!
    Viitorul se vede gri dragi colegi,singura raza de speranta este aceea ca dupa ce s-a dat doua planuri de zbor in cadrul fcpr, sant COLUMBOFILI care doresc jocul inpreuna.
    Toate cele bune!

  81. Pentru domnul Popa si nu numai- daca intrii pe google maps si dai cautare localitatea Butenky o sa ai surpriza sa constati ca este in UKRAINA. Intradevar cei din Neamt si Bacau au schimbat 2 localitati pe care le-a ales Buzaul conform protocolului, undeva mult mai jos pe directia Krasnodom. Acest lucru s-a intamplat intrucat „noi” am continuat macelul pe ruta Slovacia. Ca urmare in loc de 3 Butenky au facut 5. Lucru benefic pentru ei si ca urmare au luat 4 cupe la fond si maraton. Va dau 2 exemple:
    0794089-12 NT63 / Petrache Florin
    4.Butenky 13.07.2013 625850 1098 1 0.80 DEMIFOND+FOND
    5.Butenky2 09.06.2013 625882 2400 4 1.65 DEMIFOND+FOND
    6.Butenky5 28.07.2013 625878 796 3 3.77 DEMIFOND+FOND
    7.Butenky3 29.06.2013 626141 574 20 34.84 DEMIFOND+FOND
    8.Butenky1 25.05.2013 626325 1921 80 41.64 DEMIFOND+FOND
    0400021-12 BC156 / Gradinaru Cristi
    2.Butenky3 29.06.2013 619191 1761 1 0.57 DEMIFOND+FOND
    3.Butenky2 09.06.2013 618887 2400 2 0.82 DEMIFOND+FOND
    4.Butenky1 25.05.2013 619375 2957 8 2.71 DEMIFOND+FOND
    Nimeni nu a spus ca va fi usoara trecerea de la o directie la alta. Am spus de multe ori ca in primul an de schimbare vor fi pierderi mari dar incepand de la zborul puilor porumbeii se vor adapta pe noua ruta. Ca dovada cei 2 Domnul Gradinaru si Domnul Petrache au luat cupe cu porumbei tineri de 2012. Eu am propus un lucru de perspectiva, nu cu rezultate imediate la nivel judetean. Trebuie sa ai o viziune de ansamblu a lucrurilor, o viziune de viitor. De ce Buzaul, chiar si Prahova, trebuie sa fie mai cu „mot” sa zboare porumbeii pe munte cant toata Tara Romaneasca zboara in UKRAINA si POLONIA. Pentru mine personal si ruta POLONIA este mai acesibila si mult mai corecta din toate punctele de vedere (in functie de parteneri). Dar avand in vedere ca cei din Berca nu agreiaza aceasta ruta (majoritatea) si prefera ruta UKRAINA si cred ca au dreptate in acest sens, am incercat impreuna cu colegii tai de club sa promovam acest lucru. Domnule Popa, eu personal nu am nimic cu nimeni, fiecare are dreptul sa imbratiseze o ideie sa aibe pareri. Daca aceste idei sunt in contradictie nu trebuie sa ne suparam. Adevarul e undeva la mijloc. Daca acel RNS era mult mai maleabil, poate acum stateam impreuna la o tuica fiarta. Fiecare dintre noi aveam de ales si cu timpul ne convingeam daca acea alegere e buna sau nu. Daca anul trecut reuseam sa participam la fonduri pe ruta UKRAINA (Chiar cu 3 Butenky) poate (nu pot spune cu certitudine) aveam la nivelul Buzaului mult mai bune rezultate si de ce nu si mai multe cupe (chiar cu por de 2012). In acelasi timp in anul 2014 paseam cu mai multa incredere si optimism (cu mai multi porumbei in voliera).
    Indiferent de ruta pe care zburati porumbeii si de Asociatia din care faceti parte eu va urez „zbor lin” , un an mai bun si multa sanatate.
    Cu stima si respect,
    Manoloiu Buzau

  82. Dle Manoloiu,alegerea dintre UK si polonia de unii dintre noi,astazi,a fost dictata de 3-4 factori.
    1.unii dintre noi nu santem ,,compatibili,, cu frsc-ul.
    2.in cadru fcpr-ului,geografic vorbind,vecinii nostri joaca polonia (lasand prahova).
    3.rezultatele pe 2013 a unor buzoieni, printre care va numarati,pe ruta uk in conditiile in care era-ti primii si aici aduc din nou in discutie curentii de aer foarte puternici, aproape tot sezonul, influentand negativ pasarile care traverseaza aproape perpendicular moldova.
    4.sa incercat un proiect toamna cu puii si dupa o etapa unii sau retras,deci probabilitatea de a ramane cu ochii in ,,soare,,indiferent pe unde ar fi ruta,ramane aceiasi.
    Cu bacau si neamt inseamna ca am inteles eu gresit ,dar cred ca a-ti vazut protocolul lor pe 2014 alaturi de iasi,Polonia.
    Trebuie sa se inteleaga un lucru, a-mi elibera pasarile la un antrenament in jurul crescatoriei, este o aventura si ma refer la rapitoare,asa ca traseele periculoase nu ma mai sperie de mult.
    Sper intrun 2014 din care toti, indiferent unde vor zbura,sa inteleaga ce este mai bine de facut in viitor.
    Toate cele bune!

  83. inca un an 2014 pierdut de balaceala si de impartirii si fara rezultate pentru judet,eu sincer m-am obisnuit in acest judet numa cu gandu ca la anu va fi bine,anul trecut am zis la anul va fi bine,anul acesta voi zice poate la anu va fi bine si binele ne ocoleste meru judetul si ne lasa de fiecare data cu gust amar!
    Judetul Buzau sincere condoleante!

  84. Domnule Popa,
    E bine că acum în al 12-lea ceas vă daţi seama că trebuie facută o schimbare. Indiferent de ruta Polonia sau Ukraina tot e mai bună decât cea pe Slovacia. Vă urez mult succes.
    Manoloiu Buzău

  85. Ptr Domnul Popa
    In viata e normal sa ai un set de nemultumiri si sa le exprimi, e chiar omeneste si necesar (eu as numi-o chiar comunicare) dar sa-ti faci din asta un hobby sau o meserie mi se pare, sincer, cea mai proasta alegere. Sa vrei cu tot dinadinsul sa faci rau cuiva , sa vrei cu orice pret sa ai dreptate in procente, asta iar nu inteleg, dar toata viata cautam raspunsuri la anumite intrebari.

    Exista oameni care nu par a-si gasi locul langa nimeni si in nimic, exista oameni care dau mereu vina pe altii pentru toate neputintele lor si care nu vad nimic frumos si bun, pur in nimeni.

    Am trait o parte din viata si pe vremea comunismului si atunci poate era de inteles ca nu te puteai exprima dar, de cand avem libertatea de expresie, au aparut, din pacate, si excesele, pentru ca putini au luat partea buna a privilegiului de a te exprima liber, cei mai multi par sa fi ales calea cea mai urata, cea a atacului odios, a comentariului de mahala, a distrugerii oricarei bune intiative.

    In tot acest timp pierdut si care nu se mai intoarce si nimeni nu ni-l mai da inapoi, atat pentru ei, cat si pentru intreaga nostra societate, in lumi mai micute si mai valoroase, niste oameni frumosi se bucura de viata, iau partea buna a tot ceea se intampla cu existenta lor, ignora vulgarul si incearca sa construiasca ceva solid. Acest gen de oameni asa zisi „atotstiutori” n-au mai stiut sa desfaca nodurile din vietile lor chinuite si nu mai vor decat ca toti ceilalti sa fie de vina pentru tot ghinionul din viata lor si sa plateasca. Simplu. Cand spui numai tampenii, cand urasti si injuri oameni poate reusiti, simti, brusc, ca esti mai bun decat ei…
    Cu stima Doru

  86. Domnilor , gata ,totul s-a aranjat la Buzau, ar trebui sa nu ne mai batem capul degeaba .Buzau 10-1 si Gheraseni vor juca pe Moldova , Rm Sarat si Berca pe Ardeal, Cislau are de ales . Dar ,atentie ce se v-a intampla la vara cand uniii care si-au facut calcule marete le v-a da cu rest. Dupa parerea mea tot ce se-ntampla la Buzau in momentul de fata nu este decat inceputul si astept cu nerabdare ziua cand Buzau 10-1 sa-i ceara Gherasenilor sa joace la Turnu Severin si Rm Sarat sa vrea pe ruta Ukraina ! Atentie la paradoxuri !

  87. Singura data cand sa inteles judetul a fost cand de la uniune se dadea un plan de zbor si zbuarm cu toti pe ruta echitabila ptr tot judetul,de cand sa stricat de sus de atunci sa stricat si judetul merge numa in circ si panarama,anul trecut cu totii pe baia mare a fost bn.
    RNS actual e naspa si cu planurile la viteza -demif dar si cu gruparile la fond si maraton cu ph.
    Judetul buzau va zbura pe polonia si ar accepta si cu ph daca doreste pe macelaria de porumbei slovacia nu ma e cazul sincer!asa ca nu mai faceti voi RNS cu gruparii ca nu e trb voastra cu cn zburam noi nu ne mai dati sclavi la prahova pe slovacia ii asteptam pe polonia unde e ruta echitabila si ptr noi si ptr ei!

  88. Pentru DORU.
    Nu este rau comentul,ca un adevarat filosof ai scris,dar cand ai ajuns la-cand spui tampenii ,cand urasti,cand injuri-am citit cap com-ptr Popa??
    Aici este exact ca nuca in perete.
    Lui i-te adresezi? nu fac pe avocatul nimanui,dar ori esti prost informat ori rau intentionat,pentru ca injuraturile si jignirile sant pe el,cu ce a gresit?
    De ce o initiativa a unui prieten este din start fabuloasa,salvarea natiunii,iar consengventa este autodistrugerea unui sistem!?
    E greu sa recunoastem ca in unele domenii unii sant nascuti cu har si noroc.
    Daca colegul nostru Ciortan se nastea cu banii lui nea Jan?

  89. vorbe multe fapte putine,discutii contradictorii-rezultate zero

    un judet distrus din punct de vedere columbofil din cauza unor asa zisi MARI COLUMBOFILI

  90. Va salut Catalin. Nu sunt ,, Prost”,dar te asigur ca sunt bine informat . Nu vreau sa intru in vre-un conflict cu nimeni dar am citit comentariile d-lui Popa sunt tot timpul contra . Ura si injuraturile exista dar avand in vedere ca nu se pot scrie pe site le lasam deocamdata deoparte. Am observat ca D-l Popa doreste Ardealul,ok am inteles este alegerea dansului ,respect , dar hai sa ii lasam si pe altii sa isi faca treaba, daca tot aruncam cu noroi mai tot timpul in cei care isi aleg ruta fara sa fie conditionati de nimeni nu este bine . Am inteles au fost dezastre cu puii in toamna lui 2013 , dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa incercam si cu maturii. Sunt la inceput dar viata m-a facut sa vad lucrurile altfel.Hai sa ii lasam pe cei care se pricep sa faca ceva constructiv ptr columbofilia buzoiana .
    Numele meu este Doru Burlacu al dv care este d-le Catalin(numele real)? Puteti face ce am facut eu ptr columbofilia buzoiana in special Maracineni si dupa aceea mai stam de vorba?
    Cu respect Doru

  91. Dle Manoloiu nu stiu ce informatii avea-ti,dar in luna septembrie 2013,dupa centralizari(cred ca intelegeti ce vreau sa spun),eu mi-am spus parerea in fata colegilor,Polonia!
    Intotdeauna am considerat ca buzaul nu are columbofili multi cu putere financiara mare,ceea ce de multe ori la unii 1 leu conteaza, ori traseul UE deocamdata pare mai accesibil.
    Doru, am incercat sa-mi gasesc un coment in care am injurat, jignit,etc…nu am gasit.
    Ai gresit adresa.

  92. PENTRU NEA COSTICA DIN CISLAU din motive lesne de inteles nu imi voi spune, numele ci doar ca sant din cislau si spun doar atat ca, multi dintre noi vrem ukraina nea costica si vrem sa terminam cu ardealu chiar daca, va fi 2014 un an de sacrificui dar pregatim anul 2015 sau in toamna la puii.Ai LUAT MULTE HOTARARI FARA SA NE INTREBI , DAR ACUM VREAU SA NE ASCULTII SI PE NOI VREM PE UKRAINA.

  93. am tinut pana acum mortis sa zbor porumbeii la fcpr,,,degeaba noi de la patarlagele nu avem cum sa facem asta ,,,nu ni sa dat nici o alta alternativa ,cu toate ca am dorit asta .pentru ce sa tin eu porumbeii acasa?de dragul fcpr-ului?nu ,,,,,,cel mai probabilo sa facem club la patarlagele si o sa concuram la frsc,,,,,asta pentru ca asa au vrut mai mari nostri conducatori de la fcpr,,,,,tinete-o tot asa si va garantez ca o sa mai pierdeti membeii…..

  94. Sa te numesti Burlacu Doru si sa dai lectii de etica, dupa ce in anii trecuti i-mi zgariai bunul simt cu comenturile murdare la adresa lui Manoloiu…..
    Azi platim o locatie,un sediu si gata ,ne-am spalat pacatele…
    rusinica!!!!

  95. am reusit pima la urma ,si sa facut dreptate CISLAUL VA ZBURA UKRAINA de anul asta va fii altceva si numeric si ca etape .de acum se nasc alte sperante si sigur vor venii si rezultate.bravo berca bravo maracineni

  96. au anceput sa plece si de la gheraseni,sa saturat lumea de atatea votari, schimbari de planuri si nimic sigur.

  97. da domnu membru cislau zburam anul acesta pe ukraina,nu inteleg bucuria dumnea-ta,bucurie mare era sa zburam toti pe uniti ,eu unul zbor sa nu tin porumbeii acasa insa nu sunt asa bucuros ca dumnea-ta,uni se bucura asa mult ca buzaul e impartit in trei……..si normal ar fi sa ai un nume pt membru club cislau nu de alta dar cei care vad c ai scris vor crede ca tot cislaul se bucura de treaba asta…si tot cislaul inseamna cei de la cislau ,pt ca cei de la patarlagele si nehoiu+siriu i-si vor face club la patarlagele si vor zbura tot la frsc ,,,,dar nu sunt asa fericiti ca dumneata ei vroiau fcpr cum cred ca si multi din cislau vroiau asta,,,asta este inca o data alta varianta nu avem si nu toti sunt asa bucurosi……

  98. Pentru cultura ta generala doru sa stii ca popa sau catalin e unul si acelas,citeste cu atentie si te convingi!!!!!

  99. draga catalin ,as putea sa imi spal toate pacatele daca te-as intalni pe tine sa pot sa iti spun tot pasul meu in legatura cu ce s-a intamplat cu Manoloiu si cu toate comentariile murdare .ai puterea si coloana sa ma intalnesti la o cafea ?sa iti comunic cat am dat pe sediu ,club si ce o sa mai fac in continuare.

  100. Acum am inteles de ce uni de pe acest site stau sub umbra altor nume (pseudonime) ptr ca deocamdata sunt joci ti de culise si nu se stie mai nimik din ce o sa se intample pe la cateva asociatii din Buzau si dupa aceea raman pe afara dar daca scriu cu alte nume nu o sa se stie cine sunt . Din pacate ptr ei tehnologia este avansata si o sa ii gasim. Multumuasc

  101. Mai stie cineva de soarta asociatiei 10-1 Buzau ,cum si cu cine mai zboara ? Se pare ca ce semeni aia culegi .

  102. de ce sa nu ma bucur nu este vina mea ca santem dezbinati cel putin schimbam ruta sa vedem si cum este la campie,ce avem de pierdut,nu asa a fost mereu de fiecare data am luat-o cu porumbeii de la inceput ,ca ramaneam toti cu volierele goale,e vreunu din noi care pierde ceva la palmares nu cred.ok sa ne unim dar cu cine nu vezi ca toti sint unul mai ambitios ca altul,ce putem face eu sau altul va spun eu nimic.cred ca sa ales dim mai multe rele raul cel mai mic.

  103. Dle Doru, trebuie sa intelegi ca parintii si bunicii nostri aveau o vorba ,una sfanta ,legata de …coloana vertebrala..si o spunea verde in fata ..
    unde scuipi nu mai lingi!!!!
    citeste-ti com.anti Manoloiu….si i-ti vei descoperi …COLOANA??? ..fisurata!!!
    PS. nu trebuie sa cercetezi mult ca sa descoperi ceva ce este peste tine..si multi altii,
    CATALOGUL NATIONAL FCPR 2013

  104. tu esti popa c-tin catalin ?de ce nu spui asa ,acum stiu cu cine vb .nu te osteni sa ma convingi ca esti peste mine ca nu te vad pe nicaieri .respect ptr tatal tau ….
    p.s nu ma provoca te rog ..inceteaza

  105. SCOROSANU NICOLETA CSC BERCA 443318-13P * 206.036 110028 1 38 1373.409 5.3476 1 10205241
    2 MIRCEA VIOREL CSC BERCA 447705-13P 210.139 110421 1 0 1361.445 10.6952 1 10205204
    3 SCOROSANU NICOLETA CSC BERCA 443327-13P 206.036 110152 1 38 1360.716 16.0428 1 10202684
    4 MIRCEA VIOREL CSC BERCA 447719-13P * 210.139 110510 1 0 1354.279 21.3904 2 10202627
    5 MIRCEA VIOREL CSC BERCA 447713-13P 210.139 110511 1 0 1354.134 26.7380 2 10202626
    6 MIRCEA VIOREL CSC BERCA 447746-13P * 210.139 110516 1 0 1353.407 32.0856 2 10205177
    7 DASCALU ANDREEA CSC BERCA 443001-13P 206.545 110247 1 0 1351.882 37.4332 1 10205209
    8 ROSCA LIDIA CSC BERCA 447146-13P 201.487 105930 1 0 1347.739 42.7807 1 10205216
    9 ROSCA LIDIA CSC BERCA 447179-13P 201.487 105934 1 0 1347.138 48.1283 2 102051 de data asta au intart mai bn peste garla….. corioasa treaba!

  106. Pana la urma pe ce ruta se zboară? Cine cu cine…eu sunt din maracineni
    .habar n avem nimic. Nici plan de zbor n avem

  107. va salut dragi columbofili daca sunteti amabili as dorii sa stiu si eu in buzau este vreun magazin care comercializeaza produse columbofile si daca da care este locatia lui??

Comments are closed.